EasyJet readuce pachetele de vacanta  

Aproximativ 20 de milioane de persoane zboara anual catre Europa cu EasyJet, insa doar 500,000 dintre acestea aleg sa opteze si pentru rezervarea cazarii.

Pornind de la premiza ca modalitatea de pregatire a unei vacante este in continua schimbare, iar calatorii nu mai doresc traditionalele 7 sau 14 nopti, Easy Jet se arata incantata de oportunitatea de a da nastere unui competitor major pe piata ofertelor de vacanta, cu o investitie minima si riscuri limitate.

Compania aeriana spune ca si-a creat departamentul pentru a se mula perfect pe cerintele calatorilor in privinta flexibilitatii zborurilor si a vacantelor personalizate.

Planurile de business includ dublarea vanzarilor de pachete de vacanta, ceea ce nu ii aduce chiar la nivelul de competitor major in comparatie cu TUI( care detine o licenta din partea Autoritatii Civile de Aviatie pentru transportul a 5,6 milioane de pasageri anual), insa ii plaseaza chiar deasupra celor de British Airways (licentiati pentru transportul a doar un million de pasageri anual).

O alta schimbare pe care EasyJet o anunta este ca va deveni prima linie aeriana din lume cu zero emisii de carbon prin compensarea acestora. Solutia compensarii nu este insa una viabila pe termen lung, nefiind una perfecta, conform declaratiilor lui Johan Lundgren.

Metoda compensarii aduce costuri suplimentare de 25 de milioane de lire companiei aeriene, suma de care ne asigura ca nu va fi insa regasita in tarifele biletelor de zbor.

Cu o majorare de 8.6 % a numarului de pasageri fata de anul precedent, EasyJet profitadin plin de schimbarile ce survin in aceasta industrie, dar va trebui, probabil, sa se pregateasca pentru turbulentele create de desfasurarea Brexit-ului.

 

Aproximativ 20 de milioane de persoane zboara anual catre Europa cu EasyJet, insa doar 500,000 dintre acestea aleg sa opteze si pentru rezervarea cazarii.

Pornind de la premiza ca modalitatea de pregatire a unei vacante este in continua schimbare, iar calatorii nu mai doresc traditionalele 7 sau 14 nopti, Easy Jet se arata incantata de oportunitatea de a da nastere unui competitor major pe piata ofertelor de vacanta, cu o investitie minima si riscuri limitate.

Compania aeriana spune ca si-a creat departamentul pentru a se mula perfect pe cerintele calatorilor in privinta flexibilitatii zborurilor si a vacantelor personalizate.

Planurile de business includ dublarea vanzarilor de pachete de vacanta, ceea ce nu ii aduce chiar la nivelul de competitor major in comparatie cu TUI( care detine o licenta din partea Autoritatii Civile de Aviatie pentru transportul a 5,6 milioane de pasageri anual), insa ii plaseaza chiar deasupra celor de British Airways (licentiati pentru transportul a doar un million de pasageri anual).

O alta schimbare pe care EasyJet o anunta este ca va deveni prima linie aeriana din lume cu zero emisii de carbon prin compensarea acestora. Solutia compensarii nu este insa una viabila pe termen lung, nefiind una perfecta, conform declaratiilor lui Johan Lundgren.

Metoda compensarii aduce costuri suplimentare de 25 de milioane de lire companiei aeriene, suma de care ne asigura ca nu va fi insa regasita in tarifele biletelor de zbor.

Cu o majorare de 8.6 % a numarului de pasageri fata de anul precedent, EasyJet profitadin plin de schimbarile ce survin in aceasta industrie, dar va trebui, probabil, sa se pregateasca pentru turbulentele create de desfasurarea Brexit-ului.

 

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: