Furnizorii de medicamente nu au planuri cum să transporte marfa după Brexit  

Producătorii și furnizorii de medicamente care salvează viețile multor oameni spun că încă nu au fost informați de autoritățile britanice, referitor la cum vor fi transportate mărfurile lor dacă Marea Britanie părăsește Uniunea Europeană fără un acord la sfârșitul lunii octombrie.

Unele companii farmaceutice mai mari au optat să-și facă propriile planuri de reînnoire a proviziilor de medicamente critice în cazul unui Brexit „fără acord”, în timp ce altele încearcă să rezerve locuri în planurile de transport aerian și feroviar al guvernului.

În ciuda cererilor repetate și urgente adresate guvernului pentru detalii, furnizorii de medicamente încă nu știu de la ce porturi vor pleca astfel de expedieri, datele și durata călătoriilor sau unde vor ajunge în Marea Britanie.

În cazul unor călătorii în Canalul Mânecii, acestea durează mai puțin de o oră, însă alte călătorii pot dura peste șase ore. Acest lucru crește riscul potențial de a pierde unele medicamente care pot avea nevoie de refrigerare. La fel se ridică întrebarea cu privire la numărul de șoferi necesari și lungimea turele lor de lucru.

„Industria nu știe ce porturi vor fi disponibile, ce feriboturi vor fi disponibile. Deci nu știm care sunt feriboturile care vin de unde până unde ”, a declarat Steve Bates, directorul executiv al Asociației BioIndustrie din Marea Britanie.

„Am cerut în mod repetat informație pe această temă”, a spus el, adăugând că cu mai puțin de șase săptămâni înainte de termenul limită pentru Brexit la 31 octombrie, „totul devine din ce în ce mai urgent”.

Producătorii și furnizorii de medicamente care salvează viețile multor oameni spun că încă nu au fost informați de autoritățile britanice, referitor la cum vor fi transportate mărfurile lor dacă Marea Britanie părăsește Uniunea Europeană fără un acord la sfârșitul lunii octombrie.

Unele companii farmaceutice mai mari au optat să-și facă propriile planuri de reînnoire a proviziilor de medicamente critice în cazul unui Brexit „fără acord”, în timp ce altele încearcă să rezerve locuri în planurile de transport aerian și feroviar al guvernului.

În ciuda cererilor repetate și urgente adresate guvernului pentru detalii, furnizorii de medicamente încă nu știu de la ce porturi vor pleca astfel de expedieri, datele și durata călătoriilor sau unde vor ajunge în Marea Britanie.

În cazul unor călătorii în Canalul Mânecii, acestea durează mai puțin de o oră, însă alte călătorii pot dura peste șase ore. Acest lucru crește riscul potențial de a pierde unele medicamente care pot avea nevoie de refrigerare. La fel se ridică întrebarea cu privire la numărul de șoferi necesari și lungimea turele lor de lucru.

„Industria nu știe ce porturi vor fi disponibile, ce feriboturi vor fi disponibile. Deci nu știm care sunt feriboturile care vin de unde până unde ”, a declarat Steve Bates, directorul executiv al Asociației BioIndustrie din Marea Britanie.

„Am cerut în mod repetat informație pe această temă”, a spus el, adăugând că cu mai puțin de șase săptămâni înainte de termenul limită pentru Brexit la 31 octombrie, „totul devine din ce în ce mai urgent”.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema:

Articole din alte categorii:

Articole din alte categorii: