Grevă la metrou în Londra în Martie 

Sindicatul principal al șoferilor de metrou se pregătește să organizeze o serie de „greve puternice și prelungite” care ar închide metroul londonez, conform Evening Standard.

Aslef va anunța săptămâna aceasta Transport for London că intenționează ca cei 2.000 de membri ai săi să voteze cu privire la schimbările temute ale pensiilor și condițiilor de muncă.

Rezultatul este programat pe 15 februarie, ceea ce înseamnă că primele greve ar putea începe la începutul lunii martie.

Amenințarea cu grevă a lui Aslef marchează o escaladare dramatică a conflictului cu privire la pensii și încercarea TfL de a face economii de eficiență schimbând practicile de lucru și nu înlocuind personalul care pleacă.

RMT a organizat anul trecut șase greve de o zi, cea mai recentă pe 10 noiembrie, pe aceleași probleme, care includ pierderea a 600 de posturi de personal al stației.

Anunțul grevelor viitoare a venit în momentul în care TfL a confirmat că secțiunea centrală a liniei Elizabeth – între Paddington și Abbey Wood – se va închide joi din cauza unei greve pentru salarizare a zeci de manageri de linie din sindicatul TSSA.

Aceasta este prima grevă a personalului care lucrează pe linia Elizabeth de la deschiderea acesteia în mai anul trecut. TfL a spus că un serviciu redus va funcționa pe liniile sale de est și vest.

Primarul Sadiq Khan, ca parte a acțiunilor de salvare a TfL pentru covid, a fost mandatat de guvern să prezinte până la sfârșitul lunii ianuarie opțiunile sale preferate de a economisi până la 100 de milioane de lire sterline pe an din costul funcționării schemei de pensii a TfL.

Încă nu au fost făcute propuneri oficiale de schimbare, iar bugetul primarului pentru 2023/24 nu presupune că vor fi făcute economii. De asemenea, a fost confirmat că ar fi necesară o lege a Parlamentului pentru a schimba schema de pensii TfL.

Însă sindicatele rămân îngrijorate de potențiala pierdere a beneficiilor de pensie și insistă că orice modificare a practicilor de lucru – cum ar fi șoferii din depozite care încep să lucreze și orele lor de schimb – trebuie făcute de comun acord și nu impuse personalului.

Sindicatul principal al șoferilor de metrou se pregătește să organizeze o serie de „greve puternice și prelungite” care ar închide metroul londonez, conform Evening Standard.

Aslef va anunța săptămâna aceasta Transport for London că intenționează ca cei 2.000 de membri ai săi să voteze cu privire la schimbările temute ale pensiilor și condițiilor de muncă.

Rezultatul este programat pe 15 februarie, ceea ce înseamnă că primele greve ar putea începe la începutul lunii martie.

Amenințarea cu grevă a lui Aslef marchează o escaladare dramatică a conflictului cu privire la pensii și încercarea TfL de a face economii de eficiență schimbând practicile de lucru și nu înlocuind personalul care pleacă.

RMT a organizat anul trecut șase greve de o zi, cea mai recentă pe 10 noiembrie, pe aceleași probleme, care includ pierderea a 600 de posturi de personal al stației.

Anunțul grevelor viitoare a venit în momentul în care TfL a confirmat că secțiunea centrală a liniei Elizabeth – între Paddington și Abbey Wood – se va închide joi din cauza unei greve pentru salarizare a zeci de manageri de linie din sindicatul TSSA.

Aceasta este prima grevă a personalului care lucrează pe linia Elizabeth de la deschiderea acesteia în mai anul trecut. TfL a spus că un serviciu redus va funcționa pe liniile sale de est și vest.

Primarul Sadiq Khan, ca parte a acțiunilor de salvare a TfL pentru covid, a fost mandatat de guvern să prezinte până la sfârșitul lunii ianuarie opțiunile sale preferate de a economisi până la 100 de milioane de lire sterline pe an din costul funcționării schemei de pensii a TfL.

Încă nu au fost făcute propuneri oficiale de schimbare, iar bugetul primarului pentru 2023/24 nu presupune că vor fi făcute economii. De asemenea, a fost confirmat că ar fi necesară o lege a Parlamentului pentru a schimba schema de pensii TfL.

Însă sindicatele rămân îngrijorate de potențiala pierdere a beneficiilor de pensie și insistă că orice modificare a practicilor de lucru – cum ar fi șoferii din depozite care încep să lucreze și orele lor de schimb – trebuie făcute de comun acord și nu impuse personalului.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: