Lipsa șoferilor de taxi din Marea Britanie, o problemă de siguranță publică 

O nouă criza pe piața forței de muncă din Marea Britanie a fost recent semnalată. De când cu pandemia, mai mult de jumătate dintre șoferii de taxi autorizați nu au mai revenit la serviciu, a declarat organizația care reprezintă industria, citată de BBC. Asociația de închiriere de mașini private cu licență (LPCHA) estimează că industria a pierdut 160.000 șoferi de taxi din cei 300.000 care existau anterior.

Mulți șoferi au părăsit industria în timpul lockdown-urilor, pe măsură ce cererea a scăzut. Lipsa a stârnit îngrijorări cu privire la siguranța femeilor, a studenților și a celor care lucrează noaptea care încearcă să ajungă acasă.

Întârzierea în eliberarea de licențe și înmatriculare costisitoare a vehiculelor, precum și controale de cazier și medicale pentru șoferi, au dus la ceea ce LPCHA a numit „o furtună perfectă”.

Un șofer de taxi trebuie să solicite consiliului local o licență, care poate costa până la 600 de lire sterline pe an. De asemenea, șoferii trebuie să obțină un cazier judiciar și un control medical complet, precum și un examen de „Cunoștințe” în unele cazuri.

„Aceasta este o problemă națională reală care afectează peste tot”, a spus Steve Wright, președintele LPCHA.  “Am primit apeluri de la Inverness, în Scoția, până în Cornwall, de la oameni care spuneau că nu pot angaja șoferi și că nu pot obține permisele suficient de repede”, a declarat acesta. Această situație, lasă mii de clienți în haos. Taxiurile oferă un serviciu vital, ducând oamenii la programările la spital, înapoi de la magazine și, bineînțeles, în siguranță acasă după o ieșire seară.

În orașele mai mari, deficitul a fost mascat pentru o perioadă de servicii de aplicații precum Uber, dar acum oamenii se confruntă cu așteptări mai lungi, călătorii anulate și suprataxări exagerate, deoarece șoferii au mai multă muncă decât pot acoperi în orice moment al zilei.

Asociația Night Time Industries a spus că problema ridică îngrijorări cu privire la infrastructura de transport. Directorul executiv al asociației, Michael Kill, a spus că este îngrijorat de deficitul de șoferi și a cerut ca această problemă să fie abordată cu prioritate de guvern și liderii orașelor din întreaga țară, fără a subestima rolul vital pe care îl joacă aceste servicii în menținerea în siguranță a oamenilor pe timp de noapte.

De asemenea, Departamentul pentru Transport intenționează să revizuiască liniile directoare de acordare a licențelor, dar consultările în acest sens nu vor avea loc până anul viitor.

 

O nouă criza pe piața forței de muncă din Marea Britanie a fost recent semnalată. De când cu pandemia, mai mult de jumătate dintre șoferii de taxi autorizați nu au mai revenit la serviciu, a declarat organizația care reprezintă industria, citată de BBC. Asociația de închiriere de mașini private cu licență (LPCHA) estimează că industria a pierdut 160.000 șoferi de taxi din cei 300.000 care existau anterior.

Mulți șoferi au părăsit industria în timpul lockdown-urilor, pe măsură ce cererea a scăzut. Lipsa a stârnit îngrijorări cu privire la siguranța femeilor, a studenților și a celor care lucrează noaptea care încearcă să ajungă acasă.

Întârzierea în eliberarea de licențe și înmatriculare costisitoare a vehiculelor, precum și controale de cazier și medicale pentru șoferi, au dus la ceea ce LPCHA a numit „o furtună perfectă”.

Un șofer de taxi trebuie să solicite consiliului local o licență, care poate costa până la 600 de lire sterline pe an. De asemenea, șoferii trebuie să obțină un cazier judiciar și un control medical complet, precum și un examen de „Cunoștințe” în unele cazuri.

„Aceasta este o problemă națională reală care afectează peste tot”, a spus Steve Wright, președintele LPCHA.  “Am primit apeluri de la Inverness, în Scoția, până în Cornwall, de la oameni care spuneau că nu pot angaja șoferi și că nu pot obține permisele suficient de repede”, a declarat acesta. Această situație, lasă mii de clienți în haos. Taxiurile oferă un serviciu vital, ducând oamenii la programările la spital, înapoi de la magazine și, bineînțeles, în siguranță acasă după o ieșire seară.

În orașele mai mari, deficitul a fost mascat pentru o perioadă de servicii de aplicații precum Uber, dar acum oamenii se confruntă cu așteptări mai lungi, călătorii anulate și suprataxări exagerate, deoarece șoferii au mai multă muncă decât pot acoperi în orice moment al zilei.

Asociația Night Time Industries a spus că problema ridică îngrijorări cu privire la infrastructura de transport. Directorul executiv al asociației, Michael Kill, a spus că este îngrijorat de deficitul de șoferi și a cerut ca această problemă să fie abordată cu prioritate de guvern și liderii orașelor din întreaga țară, fără a subestima rolul vital pe care îl joacă aceste servicii în menținerea în siguranță a oamenilor pe timp de noapte.

De asemenea, Departamentul pentru Transport intenționează să revizuiască liniile directoare de acordare a licențelor, dar consultările în acest sens nu vor avea loc până anul viitor.

 

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: