Principalele rețele de telefonie mobilă din Marea Britanie date în judecată! 

Patru dintre cei mai mari operatori de rețele mobile din Marea Britanie au fost loviți de un proces colectiv de judecata, din cauza acuzațiilor că au folosit dominația pe piață pentru a suprataxa clienții.

Acțiunea colectivă a fost depusă la Tribunalul de Apel al Concurenței (CAT) împotriva Vodafone, EE, Three și O2.

Cazul susține că companiile au abuzat pozițiile lor dominante în industria de telefonie mobilă din Marea Britanie prin perceperea unei „penalități de loialitate”, în care clienții de lungă durată au fost suprataxați pentru telefoane după sfârșitul termenului lor contractual.

Reclamația susține că operatorii de telefonie mobilă au suprataxat 28,2 milioane de contracte, motiv pentru care solicită despăgubiri de cel puțin 3,3 miliarde de lire sterline.

Cazul urmează după o plângere rară din partea Citizens Advice către Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) în septembrie 2018. La momentul respectiv, CMA a constatat că: „Nu considerăm că furnizorii ar trebui să continue să perceapă același tarif odată ce aceștia și-au plătit efectiv telefoanele la sfârșitul perioadei minime de contract. Acest lucru este nedrept și trebuie oprit.” De asemenea, au adăugat că clienții „se simt pe bună dreptate dezamăgiți, dezamăgiți și frustrați”.

Reclamanții au calculat că, dacă câștigă procesul, cei afectați ar putea primi 1.823 de lire sterline fiecare.

Patru dintre cei mai mari operatori de rețele mobile din Marea Britanie au fost loviți de un proces colectiv de judecata, din cauza acuzațiilor că au folosit dominația pe piață pentru a suprataxa clienții.

Acțiunea colectivă a fost depusă la Tribunalul de Apel al Concurenței (CAT) împotriva Vodafone, EE, Three și O2.

Cazul susține că companiile au abuzat pozițiile lor dominante în industria de telefonie mobilă din Marea Britanie prin perceperea unei „penalități de loialitate”, în care clienții de lungă durată au fost suprataxați pentru telefoane după sfârșitul termenului lor contractual.

Reclamația susține că operatorii de telefonie mobilă au suprataxat 28,2 milioane de contracte, motiv pentru care solicită despăgubiri de cel puțin 3,3 miliarde de lire sterline.

Cazul urmează după o plângere rară din partea Citizens Advice către Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) în septembrie 2018. La momentul respectiv, CMA a constatat că: „Nu considerăm că furnizorii ar trebui să continue să perceapă același tarif odată ce aceștia și-au plătit efectiv telefoanele la sfârșitul perioadei minime de contract. Acest lucru este nedrept și trebuie oprit.” De asemenea, au adăugat că clienții „se simt pe bună dreptate dezamăgiți, dezamăgiți și frustrați”.

Reclamanții au calculat că, dacă câștigă procesul, cei afectați ar putea primi 1.823 de lire sterline fiecare.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: