S-a stabilit data deschiderii stației Elizabeth 

Stația de linie Elizabeth de pe strada Bond este programată să se deschidă pe 24 octombrie, conform anunțului de miercuri.

Acest lucru va însemna că pasagerii pot coborî direct în inima străzii Oxford și va permite schimburi cu liniile Jubilee și Central.

Șefii căilor ferate au descris strada Bond, care va avea intrări și săli de bilete pe strada Davies și Piața Hanovra, drept o „bijuterie a coroanei” a liniei Elizabeth.

Compania Transport for London a fost nevoită să întârzie data deschiderii gării cu cinci luni din cauza amenajării stației cu întârziere în urmă cu câțiva ani.

Acest lucru însemna că trenurile de pe linia Elizabeth au trecut prin gară – care a costat aproximativ 660 de milioane de lire sterline – fără să se oprească de când linia a fost deschisă pe 24 mai.

Data anticipată de deschidere este prima zi a vacanței școlare de jumătate de semestru și vine cu două săptămâni înaintea liniei, cunoscută anterior drept Crossrail, trecând la un program zilnic din 6 noiembrie.

Prin trenurile din Heathrow, Paddington și Shenfield vor circula direct în secțiunea centrală de la această dată, adică un tren pe Bond Street la fiecare trei până la patru minute la orele de vârf.

Noua stație va reduce, de asemenea, congestionarea stației Oxford Circus, care deseori trebuie să fie închisă temporar la orele de vârf pentru a reduce supraaglomerarea și pentru a îmbunătăți accesul la West End la timp pentru sezonul cumpărăturilor de Crăciun.

Aproape 140.000 de pasageri pe linia Elizabeth sunt așteptați să o folosească în fiecare zi.

Peste două milioane de călătorii pe săptămână sunt efectuate pe noua linie, generând 20 de milioane de lire sterline mai mult decât se aștepta în tarife pentru TfL.

Stația de linie Elizabeth de pe strada Bond este programată să se deschidă pe 24 octombrie, conform anunțului de miercuri.

Acest lucru va însemna că pasagerii pot coborî direct în inima străzii Oxford și va permite schimburi cu liniile Jubilee și Central.

Șefii căilor ferate au descris strada Bond, care va avea intrări și săli de bilete pe strada Davies și Piața Hanovra, drept o „bijuterie a coroanei” a liniei Elizabeth.

Compania Transport for London a fost nevoită să întârzie data deschiderii gării cu cinci luni din cauza amenajării stației cu întârziere în urmă cu câțiva ani.

Acest lucru însemna că trenurile de pe linia Elizabeth au trecut prin gară – care a costat aproximativ 660 de milioane de lire sterline – fără să se oprească de când linia a fost deschisă pe 24 mai.

Data anticipată de deschidere este prima zi a vacanței școlare de jumătate de semestru și vine cu două săptămâni înaintea liniei, cunoscută anterior drept Crossrail, trecând la un program zilnic din 6 noiembrie.

Prin trenurile din Heathrow, Paddington și Shenfield vor circula direct în secțiunea centrală de la această dată, adică un tren pe Bond Street la fiecare trei până la patru minute la orele de vârf.

Noua stație va reduce, de asemenea, congestionarea stației Oxford Circus, care deseori trebuie să fie închisă temporar la orele de vârf pentru a reduce supraaglomerarea și pentru a îmbunătăți accesul la West End la timp pentru sezonul cumpărăturilor de Crăciun.

Aproape 140.000 de pasageri pe linia Elizabeth sunt așteptați să o folosească în fiecare zi.

Peste două milioane de călătorii pe săptămână sunt efectuate pe noua linie, generând 20 de milioane de lire sterline mai mult decât se aștepta în tarife pentru TfL.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: