Limita de viteză va fi scăzută la 20mph în cinci cartiere londoneze săptămâna aceasta 

Limita de viteză va fi redusă la 20mph pe străzile principale din cinci cartiere londoneze săptămâna aceasta, într-o încercare de a îmbunătăți siguranța pe drumuri.

Transport for London va tăia limita de viteză pe o porțiune de 17 mile de ‘rute roșii’, care se află sub controlul său în Camden, Islington, Hackney, Haringey și Tower Hamlets, începând de Vineri.

Această porțiune va include principalele artere precum Euston Road, Pentonville Road, Mile End Road și Seven Sisters Road.

Multe străzi din zone rezidențiale au deja limita stabilită la 20mph, iar asta înseamnă că virtual toate străzile din cele cinci cartiere vor deveni de 20mph.

TfL vrea ca aproape 140 de mile de străzi principale -37,9 procente din rețeaua sa Red Route – să aibă o limită de 20mph până în luna Mai a anului următor, incluzând 37 de centre din interiorul și exteriorul Londrei.

Toate acestea fac parte din ‘viziunea zero’ a Primarului Sadiq Khan’, care vrea să reducă decesele de pe șosele la zero până în 2041.

TfL a accelerat introducerea limitei de 20mph printre îngrijorările legate de eforturile făcute pentru ca drumurile să fie mai sigure își schimbă direcția, desigur indusă de creșterea lipsei respectării legilor de către șoferi și volumul de trafic care a crescut la niveluri mai mari decât înaintea pandemiei.

Viteza mare este principala cauză a deceselor pe șosele. În jumătate dintre coliziunile fatale din Londra (37 din 75) în 2021, poliția a raportat asta ca fiind un factor contribuitor.

TfL s-a consultat pentru prima oară legat de reducerea vitezei de la 30mph la 20mph pe o porțiune de 17 mile de șosele care se află sub controlul său în luna Noiembrie a anului trecut.

Schimbările înseamnă că limita mai scăzută de viteză va fi introdusă pe secțiuni din A503, A501, A41, A1, A10, A11 și A1203.

Datele anterioare ale TfL au sugerat că limita de 20mph introdusă în interiorul zonei taxabile de congestie din centrul Londrei a dus la o reducere de 25 de procente a deceselor și accidentărilor serioase.

‘Rutele roșii’ ale TfL constituie doar cinci procente din toate străzile din Londra, dar reprezintă aproape 30 procente din traficul total.

Alte străzi unde traficul va fi limitat la 20mph, fie pe toată lungimea drumului sau părți din acestea, sunt Finchley Road, Camden Road, Stoke Newington High Street, Rectory Road, Bow Road, Grays Inn Road, Tollington Road, Parkhurst Road, The Highway, East Smithfield și capătul nordic al Holloway Road, inclusiv sensul giratoriu Archway.

Șefii TfL au insistat că limitele de 20mph vor fi puse în aplicare de poliție.

Un total de 565,945 de infracțiuni legate de viteză au fost înregistrate în Londra din luna Aprilie – aproximativ jumătate dintre ele în zonele de 20mph.

TfL spune că se așteaptă ca totalul pe 2022/23 să atingă 650,000 de infracțiuni – o creștere de 30 de procente în ultimele 12 luni.

TfL vrea ca Poliția Metropolitană să aibă capacitatea de a pune în aplicare un milion de infracțiuni legate de viteză per an până la finalul anului 2024/25 și a finanțat radarele noi Laser Cam de înaltă tehnologie.

Au finanțat și semne rutiere cu 20mph, bannere care vor fi atașate pentru crește conștientizarea în rândul șoferilor legat de noua limită de viteză.

TfL va monitoriza modul în care se respectă noile limite de viteza pentru a decide dacă sunt necesare măsuri suplimentare.

Limite de viteză mai mari vor continua să fie permise pe ‘autostrăzile din interiorul orașelor’ precum A406 North Circular Road, deși secțiunea sa între A10 Great Cambridge Road și Hall Lane în Edmonton va fi redusă de la 50mph la 40mph.

Săptămâna trecută, TfL a dezvăluit planurile pentru străzi cu limita 20mph în Greenwich, Kensington și Chelsea, Lewisham, Southwark, Wandsworth, Merton, Bromley și Lambeth până în Octombrie.

Limita de viteză va fi redusă la 20mph pe străzile principale din cinci cartiere londoneze săptămâna aceasta, într-o încercare de a îmbunătăți siguranța pe drumuri.

Transport for London va tăia limita de viteză pe o porțiune de 17 mile de ‘rute roșii’, care se află sub controlul său în Camden, Islington, Hackney, Haringey și Tower Hamlets, începând de Vineri.

Această porțiune va include principalele artere precum Euston Road, Pentonville Road, Mile End Road și Seven Sisters Road.

Multe străzi din zone rezidențiale au deja limita stabilită la 20mph, iar asta înseamnă că virtual toate străzile din cele cinci cartiere vor deveni de 20mph.

TfL vrea ca aproape 140 de mile de străzi principale -37,9 procente din rețeaua sa Red Route – să aibă o limită de 20mph până în luna Mai a anului următor, incluzând 37 de centre din interiorul și exteriorul Londrei.

Toate acestea fac parte din ‘viziunea zero’ a Primarului Sadiq Khan’, care vrea să reducă decesele de pe șosele la zero până în 2041.

TfL a accelerat introducerea limitei de 20mph printre îngrijorările legate de eforturile făcute pentru ca drumurile să fie mai sigure își schimbă direcția, desigur indusă de creșterea lipsei respectării legilor de către șoferi și volumul de trafic care a crescut la niveluri mai mari decât înaintea pandemiei.

Viteza mare este principala cauză a deceselor pe șosele. În jumătate dintre coliziunile fatale din Londra (37 din 75) în 2021, poliția a raportat asta ca fiind un factor contribuitor.

TfL s-a consultat pentru prima oară legat de reducerea vitezei de la 30mph la 20mph pe o porțiune de 17 mile de șosele care se află sub controlul său în luna Noiembrie a anului trecut.

Schimbările înseamnă că limita mai scăzută de viteză va fi introdusă pe secțiuni din A503, A501, A41, A1, A10, A11 și A1203.

Datele anterioare ale TfL au sugerat că limita de 20mph introdusă în interiorul zonei taxabile de congestie din centrul Londrei a dus la o reducere de 25 de procente a deceselor și accidentărilor serioase.

‘Rutele roșii’ ale TfL constituie doar cinci procente din toate străzile din Londra, dar reprezintă aproape 30 procente din traficul total.

Alte străzi unde traficul va fi limitat la 20mph, fie pe toată lungimea drumului sau părți din acestea, sunt Finchley Road, Camden Road, Stoke Newington High Street, Rectory Road, Bow Road, Grays Inn Road, Tollington Road, Parkhurst Road, The Highway, East Smithfield și capătul nordic al Holloway Road, inclusiv sensul giratoriu Archway.

Șefii TfL au insistat că limitele de 20mph vor fi puse în aplicare de poliție.

Un total de 565,945 de infracțiuni legate de viteză au fost înregistrate în Londra din luna Aprilie – aproximativ jumătate dintre ele în zonele de 20mph.

TfL spune că se așteaptă ca totalul pe 2022/23 să atingă 650,000 de infracțiuni – o creștere de 30 de procente în ultimele 12 luni.

TfL vrea ca Poliția Metropolitană să aibă capacitatea de a pune în aplicare un milion de infracțiuni legate de viteză per an până la finalul anului 2024/25 și a finanțat radarele noi Laser Cam de înaltă tehnologie.

Au finanțat și semne rutiere cu 20mph, bannere care vor fi atașate pentru crește conștientizarea în rândul șoferilor legat de noua limită de viteză.

TfL va monitoriza modul în care se respectă noile limite de viteza pentru a decide dacă sunt necesare măsuri suplimentare.

Limite de viteză mai mari vor continua să fie permise pe ‘autostrăzile din interiorul orașelor’ precum A406 North Circular Road, deși secțiunea sa între A10 Great Cambridge Road și Hall Lane în Edmonton va fi redusă de la 50mph la 40mph.

Săptămâna trecută, TfL a dezvăluit planurile pentru străzi cu limita 20mph în Greenwich, Kensington și Chelsea, Lewisham, Southwark, Wandsworth, Merton, Bromley și Lambeth până în Octombrie.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: