Scumpiri la metrou, autobuze și taxele locale din Londra 

Tarifele de metrou și autobuz vor crește în medie cu 5,9%, în timp ce ponderea primăriei din taxele consiliului va crește cu 9,7%.

Sadiq Khan a confirmat miercuri un record dublu de scumpiri la taxele de transport și la impozite.

Tarifele de metrou și autobuz vor crește în medie cu 5,9% – cea mai mare creștere din mai bine de un deceniu – în timp ce ponderea primarului din taxele consiliului va crește cu 9,7%, aceasta fiind cea mai mare creștere din ultimii 20 de ani.

Pentru al doilea an consecutiv, tarifele pentru autobuze vor crește cu 10p, ajungând la 1,75 GBP din 5 martie.

Plafonul zilnic și săptămânal al tarifelor de metrou cu plata per călătorie va crește cu până la 6,7%, în funcție de câte zone sunt parcurse.

O interdicție introdusă la începutul pandemiei asupra londonezilor de peste 60 de ani care aveau posibilitatea de a călători gratuit înainte de ora 9 dimineața devine permanentă de miercuri - o mișcare care va enerva multe mii de pensionari, dar care va genera 40 de milioane de lire sterline pe an în tarife suplimentare.

Age UK London a numit această decizie o „lovitură devastatoare”.

Sadiq Khan spune că a fost forțat de guvern să reflecte creșterea cu 5,9% a tarifelor naționale de transport feroviar și să-și majoreze cota de impozit pe consiliu cu maximul permis, în primul rând pentru a genera fonduri suplimentare pentru poliția Metropolitană și Brigada de Pompieri din Londra.

Miercuri, el a anunțat că fondurile suplimentare Met vor permite recrutarea a 500 de ofițeri de sprijin comunitar (PCSO) suplimentari de poliție.

Elementele cheie ale pachetului său de tarife propus includ:

· Tariful de metrou în orele de vârf din zona 1 va crește cu 30p ajungând la 2,80 GBP, o creștere de 12%.

· În afara orelor de vârf, tariful de metrou din Zona 1 crește cu 20p ajungând ajungând la 2,70 GBP.

· Majoritatea tarifelor cu un singur metrou cresc doar cu 10p.

· Limita zilnică a costului mai multor călătorii cu autobuzul va crește cu 30p ajungând la 5,25 GBP.

· Un permis de autobuz și tramvai de șapte zile va crește cu 1,40 GBP ajungând la 24,70 GBP.

· Biletul Hopper, care permite mai multe călătorii cu autobuzul într-o oră pentru costul unui singur tarif, va fi reținut.

· Limita zilnică pentru călătoriile cu metroul sau cu trenul în zonele 1-4 va crește cu 70p ajungând la 11,70 GBP

· Un Travelcard săptămânal pentru zonele 1-6 va crește cu 4 GBP ajungând la 74,50 GBP.

Majorările anunțate astăzi au fost cele indicate în ultimele două săptămâni de Sadiq Khan, când și-a exprimat frustrarea că, în conformitate cu regulile de finanțare, Londra ar pierde pe termen lung dacă nu va respecta așteptările guvernului.

El a spus că finanțarea guvernamentală „insuficientă” pentru serviciile de primă linie i-a impus să majoreze facturile de impozite la consiliu pentru a acoperi decalajul.

Tarifele de metrou și autobuz vor crește în medie cu 5,9%, în timp ce ponderea primăriei din taxele consiliului va crește cu 9,7%.

Sadiq Khan a confirmat miercuri un record dublu de scumpiri la taxele de transport și la impozite.

Tarifele de metrou și autobuz vor crește în medie cu 5,9% – cea mai mare creștere din mai bine de un deceniu – în timp ce ponderea primarului din taxele consiliului va crește cu 9,7%, aceasta fiind cea mai mare creștere din ultimii 20 de ani.

Pentru al doilea an consecutiv, tarifele pentru autobuze vor crește cu 10p, ajungând la 1,75 GBP din 5 martie.

Plafonul zilnic și săptămânal al tarifelor de metrou cu plata per călătorie va crește cu până la 6,7%, în funcție de câte zone sunt parcurse.

O interdicție introdusă la începutul pandemiei asupra londonezilor de peste 60 de ani care aveau posibilitatea de a călători gratuit înainte de ora 9 dimineața devine permanentă de miercuri - o mișcare care va enerva multe mii de pensionari, dar care va genera 40 de milioane de lire sterline pe an în tarife suplimentare.

Age UK London a numit această decizie o „lovitură devastatoare”.

Sadiq Khan spune că a fost forțat de guvern să reflecte creșterea cu 5,9% a tarifelor naționale de transport feroviar și să-și majoreze cota de impozit pe consiliu cu maximul permis, în primul rând pentru a genera fonduri suplimentare pentru poliția Metropolitană și Brigada de Pompieri din Londra.

Miercuri, el a anunțat că fondurile suplimentare Met vor permite recrutarea a 500 de ofițeri de sprijin comunitar (PCSO) suplimentari de poliție.

Elementele cheie ale pachetului său de tarife propus includ:

· Tariful de metrou în orele de vârf din zona 1 va crește cu 30p ajungând la 2,80 GBP, o creștere de 12%.

· În afara orelor de vârf, tariful de metrou din Zona 1 crește cu 20p ajungând ajungând la 2,70 GBP.

· Majoritatea tarifelor cu un singur metrou cresc doar cu 10p.

· Limita zilnică a costului mai multor călătorii cu autobuzul va crește cu 30p ajungând la 5,25 GBP.

· Un permis de autobuz și tramvai de șapte zile va crește cu 1,40 GBP ajungând la 24,70 GBP.

· Biletul Hopper, care permite mai multe călătorii cu autobuzul într-o oră pentru costul unui singur tarif, va fi reținut.

· Limita zilnică pentru călătoriile cu metroul sau cu trenul în zonele 1-4 va crește cu 70p ajungând la 11,70 GBP

· Un Travelcard săptămânal pentru zonele 1-6 va crește cu 4 GBP ajungând la 74,50 GBP.

Majorările anunțate astăzi au fost cele indicate în ultimele două săptămâni de Sadiq Khan, când și-a exprimat frustrarea că, în conformitate cu regulile de finanțare, Londra ar pierde pe termen lung dacă nu va respecta așteptările guvernului.

El a spus că finanțarea guvernamentală „insuficientă” pentru serviciile de primă linie i-a impus să majoreze facturile de impozite la consiliu pentru a acoperi decalajul.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: