40.000 de inele de logodnă înainte de Ziua Îndrăgostiților 

Unii o spun cu flori, alții cu bomboane de ciocolată - dar se pare că un număr din ce în ce mai mare dintre noi ne arată afecțiunile cu inelele cumpărate din Poundland.

Retailerul a declarat că a vândut aproape 40.000 de inele de logodnă înainte de Ziua Îndrăgostiților din acest an, aproape dublul raportului de anul trecut. „Inelele Bling” de 1 lire sterline sunt destinate pentru a fi folosite ca „inlocuitor” pentru inele reale pentru un timp.

Cheltuielile de Ziua Îndrăgostiților au atins în jur de 853 milioane lire sterline anul trecut, o creștere cu 7,8% față de cifrele din 2018, potrivit companiei de cercetare Savvy. Și, în mod nesurprinzător, retailerii caută să încaseze mai mult anul acesta.

Analista de retail Kate Hardcastle a spus că evenimente precum Ziua Îndrăgostiților sunt cu adevărat importante pentru comercianții cu amănuntul, deoarece duc clienții în magazine unde vor face deseori cumpărături din impuls.

Ea a spus că evenimentul din acest an va marca și sfârșitul unei „ierni lungi sumbre” pentru comercianții cu amănuntul, mulți dintre ei luptându-se cu încetinirea pe High Street.

Restaurantele, florariele și companiile de carduri cadou sunt deosebit de avantajate deoarece 14 februarie poate fi una dintre cele mai aglomerate zile ale anului.

Unii o spun cu flori, alții cu bomboane de ciocolată - dar se pare că un număr din ce în ce mai mare dintre noi ne arată afecțiunile cu inelele cumpărate din Poundland.

Retailerul a declarat că a vândut aproape 40.000 de inele de logodnă înainte de Ziua Îndrăgostiților din acest an, aproape dublul raportului de anul trecut. „Inelele Bling” de 1 lire sterline sunt destinate pentru a fi folosite ca „inlocuitor” pentru inele reale pentru un timp.

Cheltuielile de Ziua Îndrăgostiților au atins în jur de 853 milioane lire sterline anul trecut, o creștere cu 7,8% față de cifrele din 2018, potrivit companiei de cercetare Savvy. Și, în mod nesurprinzător, retailerii caută să încaseze mai mult anul acesta.

Analista de retail Kate Hardcastle a spus că evenimente precum Ziua Îndrăgostiților sunt cu adevărat importante pentru comercianții cu amănuntul, deoarece duc clienții în magazine unde vor face deseori cumpărături din impuls.

Ea a spus că evenimentul din acest an va marca și sfârșitul unei „ierni lungi sumbre” pentru comercianții cu amănuntul, mulți dintre ei luptându-se cu încetinirea pe High Street.

Restaurantele, florariele și companiile de carduri cadou sunt deosebit de avantajate deoarece 14 februarie poate fi una dintre cele mai aglomerate zile ale anului.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: