Aldi deschide primul supermarket fără vânzători 

Aldi și-a deschis primul magazin fără casă, de unde cumpărătorii vor putea ridica produsele și vor putea pleca fără să stea la coadă pentru a plăti.
Noul site al supermarketului cu reduceri din Greenwich, sud-estul Londrei, va permite, de asemenea, clienților să cumpere alcool, folosind tehnologia de estimare a vârstei faciale pentru a verifica dacă persoanele par să aibă peste 25 de ani, astfel vor autoriza achiziția.

Acest experiment urmează competitorii Amazon și Tesco, care au deschis magazine fără vânzători.

Personalul va folosi o serie de camere de înaltă tehnologie pentru a urmări clienții în timp ce își fac cumpărăturile, apoi le va factura când pleacă.

Aldi a testat magazinul cu angajații în ultimele luni înainte de a lansa serviciul marți.
Scopul este de a pune capăt cozilor lungi în magazine și, de asemenea, ar putea duce la deschiderea mai multor site-uri.

Clienții trebuie să se înregistreze cu aplicația Shop&Go de la Aldi, care le va permite să intre în magazin, să-și ridice articolele și apoi să iasă.

Tehnologia, oferită de Yoti, permite clienților să-și confirme identitatea prin intermediul aplicației. Oricine renunță va fi verificat în magazin.
Directorul executiv al Aldi din Marea Britanie și Irlanda, Giles Hurley, a declarat: „Astăzi este punctul culminant al lunilor de muncă, din partea echipei de aici, din Greenwich și aștept cu nerăbdare să văd cum reacționează clienții la încercarea noastră.

„Acest magazin folosește cea mai recentă tehnologie de vânzare cu amănuntul.”
Managerul magazinului Lewis Esparon a spus: „Ne pregătim pentru această zi de câteva luni, așa că va fi minunat să vedem cum reacţionează clienții noștri la noua tehnologie”.

Aldi și-a deschis primul magazin fără casă, de unde cumpărătorii vor putea ridica produsele și vor putea pleca fără să stea la coadă pentru a plăti.
Noul site al supermarketului cu reduceri din Greenwich, sud-estul Londrei, va permite, de asemenea, clienților să cumpere alcool, folosind tehnologia de estimare a vârstei faciale pentru a verifica dacă persoanele par să aibă peste 25 de ani, astfel vor autoriza achiziția.

Acest experiment urmează competitorii Amazon și Tesco, care au deschis magazine fără vânzători.

Personalul va folosi o serie de camere de înaltă tehnologie pentru a urmări clienții în timp ce își fac cumpărăturile, apoi le va factura când pleacă.

Aldi a testat magazinul cu angajații în ultimele luni înainte de a lansa serviciul marți.
Scopul este de a pune capăt cozilor lungi în magazine și, de asemenea, ar putea duce la deschiderea mai multor site-uri.

Clienții trebuie să se înregistreze cu aplicația Shop&Go de la Aldi, care le va permite să intre în magazin, să-și ridice articolele și apoi să iasă.

Tehnologia, oferită de Yoti, permite clienților să-și confirme identitatea prin intermediul aplicației. Oricine renunță va fi verificat în magazin.
Directorul executiv al Aldi din Marea Britanie și Irlanda, Giles Hurley, a declarat: „Astăzi este punctul culminant al lunilor de muncă, din partea echipei de aici, din Greenwich și aștept cu nerăbdare să văd cum reacționează clienții la încercarea noastră.

„Acest magazin folosește cea mai recentă tehnologie de vânzare cu amănuntul.”
Managerul magazinului Lewis Esparon a spus: „Ne pregătim pentru această zi de câteva luni, așa că va fi minunat să vedem cum reacţionează clienții noștri la noua tehnologie”.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: