Aplicația NHS Covid a picat lăsând călătorii în imposibilitatea de a zbura 

Aplicația NHS care le permite oamenilor să-și demonstreze statutul de vaccinare a căzut miercuri, lăsând unii călători în imposibilitatea de a dovedi că s-ar putea îmbarca în avion. 

Din această cauză, unii pasageri aerieni au spus că au fost respinși la îmbarcare, deoarece nu au putut confirma că sunt vaccinați și că pot călători în siguranță, în timp ce britanicii care erau deja în vacanță au avut interzis accesul la atracțiile turistice.

În timpul întreruperii aplicației, persoanele care încercau să-și acceseze permisul Covid au primit un mesaj de eroare prin care li se spunea că volumele mari de trafic „limitează accesul la serviciu”.

Dar a fost prea târziu pentru unii turiști, inclusiv Chuck Adolphy și iubita sa, care au spus că nu li s-a permis să zboare din Londra Gatwick către capitala Sloveniei, Ljubljana.

El a descris incidentul ca pe un „dezastru”. „Am intrat în aplicație și Covid Pass nu apărea”, a spus el.

„Nici măcar nu mi-am dat seama că, la momentul respectiv, a existat o întrerupere, pur și simplu am fost respinși și ni s-a spus că nu pot face nimic în acest sens. Am sunat la serviciul de relații cu clienții și au spus că aplicația și site-ul nu funcționează și nu pot face nimic. Le-am arătat cartea mea de vaccin și tot nimic”, a adăugat el.

Aplicația este, de asemenea, vitală pentru cei care călătoresc în țări în care este necesară certificarea vaccinului pentru intrarea în restaurante, baruri sau muzee.

Callum Melia din Liverpool a declarat că nu a putut accesa atracțiile turistice în vacanța sa din Napoli, Italia, ca urmare a problemei aplicației.

„Eram pe punctul de a face turul orașului atunci când am descoperit că nu putem intra în aplicație pentru a accesa codul QR”, a declarat tânărul de 26 de ani pentru PA. Am avut de asemenea probleme de acces în baruri și restaurante.”

Un purtător de cuvant al NHS Digital a declarat: "Serviciul NHS Covid Pass a fost indisponibil temporar între 11:45 si 15:15 astăzi ca urmare a unei probleme tehnice cu un furnizor global de servicii care a afectat multe organizații diferite.

Aplicația NHS care le permite oamenilor să-și demonstreze statutul de vaccinare a căzut miercuri, lăsând unii călători în imposibilitatea de a dovedi că s-ar putea îmbarca în avion. 

Din această cauză, unii pasageri aerieni au spus că au fost respinși la îmbarcare, deoarece nu au putut confirma că sunt vaccinați și că pot călători în siguranță, în timp ce britanicii care erau deja în vacanță au avut interzis accesul la atracțiile turistice.

În timpul întreruperii aplicației, persoanele care încercau să-și acceseze permisul Covid au primit un mesaj de eroare prin care li se spunea că volumele mari de trafic „limitează accesul la serviciu”.

Dar a fost prea târziu pentru unii turiști, inclusiv Chuck Adolphy și iubita sa, care au spus că nu li s-a permis să zboare din Londra Gatwick către capitala Sloveniei, Ljubljana.

El a descris incidentul ca pe un „dezastru”. „Am intrat în aplicație și Covid Pass nu apărea”, a spus el.

„Nici măcar nu mi-am dat seama că, la momentul respectiv, a existat o întrerupere, pur și simplu am fost respinși și ni s-a spus că nu pot face nimic în acest sens. Am sunat la serviciul de relații cu clienții și au spus că aplicația și site-ul nu funcționează și nu pot face nimic. Le-am arătat cartea mea de vaccin și tot nimic”, a adăugat el.

Aplicația este, de asemenea, vitală pentru cei care călătoresc în țări în care este necesară certificarea vaccinului pentru intrarea în restaurante, baruri sau muzee.

Callum Melia din Liverpool a declarat că nu a putut accesa atracțiile turistice în vacanța sa din Napoli, Italia, ca urmare a problemei aplicației.

„Eram pe punctul de a face turul orașului atunci când am descoperit că nu putem intra în aplicație pentru a accesa codul QR”, a declarat tânărul de 26 de ani pentru PA. Am avut de asemenea probleme de acces în baruri și restaurante.”

Un purtător de cuvant al NHS Digital a declarat: "Serviciul NHS Covid Pass a fost indisponibil temporar între 11:45 si 15:15 astăzi ca urmare a unei probleme tehnice cu un furnizor global de servicii care a afectat multe organizații diferite.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: