AZI: Întârzieri ale companiei British Airways pe Heathrow 

Turiştii care călătoreau cu British Airways la Heathrow s-au confruntat miercuri cu întârzieri, după ce compania aeriană a fost lovită de o problemă tehnică.

Rețelele de socializare au fost pline de călători care se plângeau de întârzierile zborurilor de pe aeroportul Heathrow.

Rapoartele sugerează că site-ul web al British Airways a avut o eroare în care spunea că check-in-urile online „nu pot fi finalizate chiar acum”, deoarece compania aeriană nu poate „verifica documentația de sănătate”.

Dificultatea tehnică a avut impact doar asupra celor care călătoreau prin Heathrow

Printre comentarii, o persoană a postat: „Am fost blocată la Heathrow timp de 2,5 ore în imposibilitatea de a mă înregistra la @British_Airways, deoarece au întâmpinat o „defecțiune globală a sistemului IT”... nimeni nu pare să aibă răspunsuri sau să știe ce se întâmplă #BritishAirways.”

Alții au scris: „Am stat în avion la Heathrow acum aproape aceeași perioadă de timp ca și zborul de la Praga la Londra. Nu m-ar deranja, dar mi-ar plăcea să-mi întind puțin picioarele. #Căile aeriene britanice."

„Suntem blocați în Barcelona pe BA407. Eram pe punctul de a decola, dar informațiile finale despre sarcina utilă nu au fost primite de către cabina de zbor din cauza unei probleme de IT la Heathrow. Acum stau în așteptare pentru mai multe informații. #Căile aeriene britanice."

Big Jet TV, care a fost transmis în direct de pe pista aeroportului în timpul furtunii Eunice, a postat pe Twitter: „Suntem în direct la Heathrow și auzim că sistemele IT ale British Airways sunt în funcțiune”.

British Airways a rezolvat problema tehnică și și-a cerut scuze celor care au fost afectați.

Compania aeriană a declarat: „Am întâmpinat o problemă tehnică pentru o scurtă perioadă în această după-amiază, care ne-a afectat operațiunile de la Terminalul 5 Heathrow. Acest lucru a fost rezolvat acum și reluăm operațiunile de zbor. Ne-am cerut scuze acelor clienți care au fost deranjați.”

Turiştii care călătoreau cu British Airways la Heathrow s-au confruntat miercuri cu întârzieri, după ce compania aeriană a fost lovită de o problemă tehnică.

Rețelele de socializare au fost pline de călători care se plângeau de întârzierile zborurilor de pe aeroportul Heathrow.

Rapoartele sugerează că site-ul web al British Airways a avut o eroare în care spunea că check-in-urile online „nu pot fi finalizate chiar acum”, deoarece compania aeriană nu poate „verifica documentația de sănătate”.

Dificultatea tehnică a avut impact doar asupra celor care călătoreau prin Heathrow

Printre comentarii, o persoană a postat: „Am fost blocată la Heathrow timp de 2,5 ore în imposibilitatea de a mă înregistra la @British_Airways, deoarece au întâmpinat o „defecțiune globală a sistemului IT”... nimeni nu pare să aibă răspunsuri sau să știe ce se întâmplă #BritishAirways.”

Alții au scris: „Am stat în avion la Heathrow acum aproape aceeași perioadă de timp ca și zborul de la Praga la Londra. Nu m-ar deranja, dar mi-ar plăcea să-mi întind puțin picioarele. #Căile aeriene britanice."

„Suntem blocați în Barcelona pe BA407. Eram pe punctul de a decola, dar informațiile finale despre sarcina utilă nu au fost primite de către cabina de zbor din cauza unei probleme de IT la Heathrow. Acum stau în așteptare pentru mai multe informații. #Căile aeriene britanice."

Big Jet TV, care a fost transmis în direct de pe pista aeroportului în timpul furtunii Eunice, a postat pe Twitter: „Suntem în direct la Heathrow și auzim că sistemele IT ale British Airways sunt în funcțiune”.

British Airways a rezolvat problema tehnică și și-a cerut scuze celor care au fost afectați.

Compania aeriană a declarat: „Am întâmpinat o problemă tehnică pentru o scurtă perioadă în această după-amiază, care ne-a afectat operațiunile de la Terminalul 5 Heathrow. Acest lucru a fost rezolvat acum și reluăm operațiunile de zbor. Ne-am cerut scuze acelor clienți care au fost deranjați.”

 (Comentarii: 1)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: