Un călător care revenea din Thailanda a fost obligat să achite suma de 1,750£ pentru carantinarea la hotel, după ce a primit un sfat greșit de la compania aeriană.
Simon Kenway a zburat pe Aeroportul Heathrow duminică seară (21 feb. ), după ce a petrecut două săptămâni, plus o perioadă de carantină, în Thailanda.
Thailanda nu este inclusă pe lista roșie a țărilor interzise, deci toți pasagerii care revin ar trebui să se carantineze la domiciliu. Totuși, atunci când Dl Kenway a ajuns în Marea Britanie a fost scos din rândul celor care aveau ‘undă verde ‘.
Acestuia i s-a spus că trebuie să plătească carantinarea într-un hotel la Heathrow, pentru că zborul său a avut escală în Dubai – contrar a ceea ce el a spus că i-a transmis compania Emirates.
Pasagerii care nu își rezervă un pachet de carantină, înainte de sosirea aici, ar putea primi o penalizare de până la 4,000£, peste costurile de carantinare, ceea ce înseamnă ca sfatul companiei aeriene i-ar fi putut “câștiga” Dlui Kenway o factură considerabilă. Dl Kenway, din Blackpool, trebuia să zboare către Manchester, dar i s-a spus că nu este posibil pentru că aeroportul de acolo nu este făcut pentru carantinare.
Atunci când și-a făcut o nouă rezervare de zbor, folosind serviciul cu clienții prin chat al celor de la Emirates, Dl Kenway i-a solicitat reprezentantului să îi confirme că poate efectua carantina la domiciliu. Acesta a spus: “ După ce ajung în Glasgow, merg direct acasă pentru carantinare, da?” – la care Emirates a răspuns: “Da”.
Într-o a doua convorbire, refăcând rezervarea, acesta a întrebat din nou: “ Ajung la Londra și merg direct acasă pentru carantinare, la fel ca înainte, corect?”- la care reprezentantul online a răspuns: “Da, aceleași reguli.” Nu i s-a spus cu niciuna dintre ocazii că escala în Dubai îl va obliga la plata carantinei la hotel.
Comentarii