Compania Transport for London testează camerele termice pentru a detecta simptomele Covid! 

Autobuzele operate de Transport for London (TfL) sunt dotate cu camere de imagistică termică într-un nou proces care vizează depistarea călătorilor care au febră în transportul public, pe măsură ce Londra începe să revină la viață după luni de blocare. Camerele de imagistică termică detectează mici modificări ale temperaturii de la distanță folosind tehnologia infraroșu și sunt folosite pentru a testa dacă cineva are o temperatură neobișnuit de ridicată, simptom cheie al coronavirusului. Tehnologia este testată pe operatorii de autobuze precum Abellio, Metroline, Arriva, Go Ahead, RATP Dev și Stagecoach.

Claire Mann, directorul operațiunilor TfL, a declarat: „Încercăm o serie de echipamente de testare a temperaturii pentru șoferi și personal în mai multe garaje ale autobuzului pentru a vedea dacă pot juca un rol în angajamentul nostru de a ne proteja personalul și clienții în timpul pandemiei".

„Lucrăm cu Laboratorul de Cercetare a Transporturilor, Unite the Union și mai mulți operatori de autobuze la aceste studii și vom lua o decizie cu privire la introducerea pe scară largă a oricăreia dintre aceste măsuri, pe măsură ce vor fi disponibile mai multe date despre eficacitatea lor".

Metroline, una dintre companiile care dețin autobuzele londoneze, a început să scaneze șoferii care ajung la locul de muncă și își înregistrează temperaturile pentru a preveni circulația virusurilor în rândul personalului autobuzului. Șoferii de autobuz din Marea Britanie au fost printre categoriile cele mai expuse riscurilor de victime ale coronavirusului, cu 26,4 decese la 100.000 de șoferi.

TfL a spus că testează utilizarea de curățare a luminii UV pe balustradele autobuzelor, în urma unor rapoarte conform cărora radiațiile UV afectează materialul genetic al virusului și capacitatea acestuia de a se reproduce.

"Dispozitivul, care ar putea ajuta la suplimentarea regimului de curățare anti-viral extins al TfL, este conectat la balustrada scării și își folosește mișcarea pentru a alimenta un bec UV care descompune contaminarea suprafeței pentru igienizarea balustradei", a spus TfL într-un comunicat.

Autobuzele operate de Transport for London (TfL) sunt dotate cu camere de imagistică termică într-un nou proces care vizează depistarea călătorilor care au febră în transportul public, pe măsură ce Londra începe să revină la viață după luni de blocare. Camerele de imagistică termică detectează mici modificări ale temperaturii de la distanță folosind tehnologia infraroșu și sunt folosite pentru a testa dacă cineva are o temperatură neobișnuit de ridicată, simptom cheie al coronavirusului. Tehnologia este testată pe operatorii de autobuze precum Abellio, Metroline, Arriva, Go Ahead, RATP Dev și Stagecoach.

Claire Mann, directorul operațiunilor TfL, a declarat: „Încercăm o serie de echipamente de testare a temperaturii pentru șoferi și personal în mai multe garaje ale autobuzului pentru a vedea dacă pot juca un rol în angajamentul nostru de a ne proteja personalul și clienții în timpul pandemiei".

„Lucrăm cu Laboratorul de Cercetare a Transporturilor, Unite the Union și mai mulți operatori de autobuze la aceste studii și vom lua o decizie cu privire la introducerea pe scară largă a oricăreia dintre aceste măsuri, pe măsură ce vor fi disponibile mai multe date despre eficacitatea lor".

Metroline, una dintre companiile care dețin autobuzele londoneze, a început să scaneze șoferii care ajung la locul de muncă și își înregistrează temperaturile pentru a preveni circulația virusurilor în rândul personalului autobuzului. Șoferii de autobuz din Marea Britanie au fost printre categoriile cele mai expuse riscurilor de victime ale coronavirusului, cu 26,4 decese la 100.000 de șoferi.

TfL a spus că testează utilizarea de curățare a luminii UV pe balustradele autobuzelor, în urma unor rapoarte conform cărora radiațiile UV afectează materialul genetic al virusului și capacitatea acestuia de a se reproduce.

"Dispozitivul, care ar putea ajuta la suplimentarea regimului de curățare anti-viral extins al TfL, este conectat la balustrada scării și își folosește mișcarea pentru a alimenta un bec UV care descompune contaminarea suprafeței pentru igienizarea balustradei", a spus TfL într-un comunicat.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: