Din cauza Brexit-ului, managerii hotelurilor au ajuns să ia lenjeriile de pat acasa să le spele 

Hotelurile din Marea Britanie se luptă să ofere oaspeților lenjerie și prosoape curate și întârzie check-in-urile, deoarece perioada aglomerată de vară, lipsa personalului și  Brexitul provoacă un dezastru eminent.

Managerii au raportat că trebuie să ducă lenjeria acasă pentru a fi spălată, deoarece spălătoriile se luptă să țină pasul cu cererea.

Intercontinental Hotel Group, proprietarul hotelurilor Holiday Inn și Crowne Plaza, se numără printre lanțurile care avertizează că trebuie să reducă serviciile pentru a face față presiunii asupra personalului și a logisticii.

Kenneth Macpherson, director executiv IHG Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a declarat că schimbările zilnice de lenjerie de pat au fost limitate la unele hoteluri pentru oaspeții care stau mai multe nopți.

„Lanțul de aprovizionare cu rufe traversează provocările de personal, distribuție și logistică”, a spus el pentru Financial Times.

Multe firme de ospitalitate și-au redus operațiunile și au concediat personalul din cauza pandemiei și au acum probleme, deoarece muncitorii și-au găsit locuri de muncă în altă parte sau s-au mutat înapoi în țările de origine.

Kate Nicholls, șefa corpului din industria ospitalității din Marea Britanie, a declarat că problemele sunt „în întreg sectorul”.

„Am avut directori generali care duc serviciile de spălătorie acasă pentru a obține prosoapele curate, deoarece furnizorii comerciali de spălătorie nu au reușit să garanteze livrarea ... aceasta este o problemă comună pe întregul lanț de aprovizionare cu alimente și logistică de lanț în spatele domeniului ospitalității ', a declarat Kate Nicholls pentru BBC Radio 5 Live.

Hotelurile din Marea Britanie se luptă să ofere oaspeților lenjerie și prosoape curate și întârzie check-in-urile, deoarece perioada aglomerată de vară, lipsa personalului și  Brexitul provoacă un dezastru eminent.

Managerii au raportat că trebuie să ducă lenjeria acasă pentru a fi spălată, deoarece spălătoriile se luptă să țină pasul cu cererea.

Intercontinental Hotel Group, proprietarul hotelurilor Holiday Inn și Crowne Plaza, se numără printre lanțurile care avertizează că trebuie să reducă serviciile pentru a face față presiunii asupra personalului și a logisticii.

Kenneth Macpherson, director executiv IHG Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a declarat că schimbările zilnice de lenjerie de pat au fost limitate la unele hoteluri pentru oaspeții care stau mai multe nopți.

„Lanțul de aprovizionare cu rufe traversează provocările de personal, distribuție și logistică”, a spus el pentru Financial Times.

Multe firme de ospitalitate și-au redus operațiunile și au concediat personalul din cauza pandemiei și au acum probleme, deoarece muncitorii și-au găsit locuri de muncă în altă parte sau s-au mutat înapoi în țările de origine.

Kate Nicholls, șefa corpului din industria ospitalității din Marea Britanie, a declarat că problemele sunt „în întreg sectorul”.

„Am avut directori generali care duc serviciile de spălătorie acasă pentru a obține prosoapele curate, deoarece furnizorii comerciali de spălătorie nu au reușit să garanteze livrarea ... aceasta este o problemă comună pe întregul lanț de aprovizionare cu alimente și logistică de lanț în spatele domeniului ospitalității ', a declarat Kate Nicholls pentru BBC Radio 5 Live.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: