Din pudoare? UK interzice o reclamă sportivă ce prezintă sâni goi 

Autoritatea pentru Standardele de Publicitate (ASA) din Marea Britanie a decis să interzică o campanie a producătorului de echipament sportiv Adidas în care sunt prezentate zeci de perechi de sâni goi. Campania dorește promovarea unei game de sutiene sportive.

ASA a decis că toate imaginile folosite, cu zeci de femei cu sâni de diverse forme, mărimi și culori folosesc nuditate explicită și pot fi considerate ofensatoare, mai ales că sunt accesibile tuturor, inclusiv copiilor.

Decizia Autorității vine după ce a primit 24 de plângeri în care se considera că reclamele la sutienele sportive au obiectivat femeile prin „sexualizarea lor și reducerea lor la părți ale corpului uman".

La rândul său, Adidas susține că imaginile nu au un caracter sexual, ci vor să reflecte diversitatea formelor feminine. De asemenea, a precizat că cele două panouri publicitare folosite în spațiul public nu au fost amplasate lângă școli sau lăcașe de cult.

Oricum, sânii din poze au sfârcurile blurate astfel încât respectă regulile general acceptate de protejare a intimității pe rețelele de partajare de conținut foto și video.

Campania Adidas a fost lansată în luna februarie și arăta o grilă de 25 de perechi de sâni goi. „Credem că sânii femeilor de toate formele și mărimile merită sprijin și confort. De aceea, noua noastră gamă de sutiene sport conține 43 de stiluri, astfel încât toată lumea să găsească modelul potrivit pentru ei”, a fost mesajul prin care Adidas și-a motivat ideea reclamelor.

Campania Adidas a stârnit destul de multă agitație în social media. Și Twitter a primit mai multe sesizări din partea internauților privind campania, dar a decis că nu sunt încălcate termenii și condițiile platformei de microblogging.  Campania este în continuare pe pagina de Instagram

 

Autoritatea pentru Standardele de Publicitate (ASA) din Marea Britanie a decis să interzică o campanie a producătorului de echipament sportiv Adidas în care sunt prezentate zeci de perechi de sâni goi. Campania dorește promovarea unei game de sutiene sportive.

ASA a decis că toate imaginile folosite, cu zeci de femei cu sâni de diverse forme, mărimi și culori folosesc nuditate explicită și pot fi considerate ofensatoare, mai ales că sunt accesibile tuturor, inclusiv copiilor.

Decizia Autorității vine după ce a primit 24 de plângeri în care se considera că reclamele la sutienele sportive au obiectivat femeile prin „sexualizarea lor și reducerea lor la părți ale corpului uman".

La rândul său, Adidas susține că imaginile nu au un caracter sexual, ci vor să reflecte diversitatea formelor feminine. De asemenea, a precizat că cele două panouri publicitare folosite în spațiul public nu au fost amplasate lângă școli sau lăcașe de cult.

Oricum, sânii din poze au sfârcurile blurate astfel încât respectă regulile general acceptate de protejare a intimității pe rețelele de partajare de conținut foto și video.

Campania Adidas a fost lansată în luna februarie și arăta o grilă de 25 de perechi de sâni goi. „Credem că sânii femeilor de toate formele și mărimile merită sprijin și confort. De aceea, noua noastră gamă de sutiene sport conține 43 de stiluri, astfel încât toată lumea să găsească modelul potrivit pentru ei”, a fost mesajul prin care Adidas și-a motivat ideea reclamelor.

Campania Adidas a stârnit destul de multă agitație în social media. Și Twitter a primit mai multe sesizări din partea internauților privind campania, dar a decis că nu sunt încălcate termenii și condițiile platformei de microblogging.  Campania este în continuare pe pagina de Instagram

 

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: