Legea din discursul Reginei spune că Google și Facebook vor plăti și ei pentru știri  

Giganții precum Google și Facebook vor fi nevoiți să plătească ziarelor și altor entități media pentru folosirea articolelor lor, conform unei legi moi propune de guvern.

Discursul Reginei conține un  Proiect de lege pentru Piețele Digitale, Competiție și Consumatorism (Digital Markets, Competition and Consumer Bill).

Acesta subliniază planuri pentru asigurarea că platformele puternice de social media tratează afacerilor care le utilizează profesional ‘ în mod corect și pot reuși fără să aibă parte de condiții inegale ’.

Conform planurilor, care sunt modelate după un sistem care a fost introdus în Australia, platformele vor fi încurajate să negocieze înțelegeri de plată cu organizațiile de știri. Dacă negocierile eșuează, un arbitru independent va stabili un preț corect.

Mișcare, condusă de către Secretarul de Cultură Nadine Dorries, vine printre temerile că aceste companii tehnologice domină publicitatea online, în detrimentul consumatorilor și al afacerilor.

Conform noii legi, Unitatea Pieții Digitale (DMU) creată anul trecut de Autoritatea Competiției și Piețelor, ar putea ținti un mic grup de firme digitale ‘ foarte puternice ‘, precum social media și căutările online.

Acestea ar fi atunci supuse unor ‘ reguli executorii și obligații legale pentru a asigura că nu pot abuza de pozițiile lor dominante pe cheltuiala consumatorilor și a altor afaceri ‘.

DMU va primi și puteri pentru a ‘ adresa proactiv rădăcinile cauzelor problemelor de competiție din piețele digitale.’

Domnișoare Dorries le-a spus oficialilor săi că DMU ar trebui să primească ‘ puteri robuste ‘ pentru ‘ a stabili termeni corecți între cei care publică și platforme ‘ prin introducerea unui arbitraj  și ‘ să primească în mod explicit puteri pentru a acționa rapid și eficace unde regulatorul  găsește că o platformă nu a oferit o remunerație corectă și rezonabilă pentru utilizarea conținutului publicat.’

Google și  Facebook au luat aproape patru cincimi din cele 14 miliarde cheltuite pe publicitatea digitală în UK în 2019, în timp ce ziarele naționale și locale au luat mai puțin de 4%.

Google cere între 30 și 40% mai multe pentru publicitatea la căutări pe dispozitive cu desktop sau mobile decât cere Bing, cel mai apropiat rival al său.

Giganții precum Google și Facebook vor fi nevoiți să plătească ziarelor și altor entități media pentru folosirea articolelor lor, conform unei legi moi propune de guvern.

Discursul Reginei conține un  Proiect de lege pentru Piețele Digitale, Competiție și Consumatorism (Digital Markets, Competition and Consumer Bill).

Acesta subliniază planuri pentru asigurarea că platformele puternice de social media tratează afacerilor care le utilizează profesional ‘ în mod corect și pot reuși fără să aibă parte de condiții inegale ’.

Conform planurilor, care sunt modelate după un sistem care a fost introdus în Australia, platformele vor fi încurajate să negocieze înțelegeri de plată cu organizațiile de știri. Dacă negocierile eșuează, un arbitru independent va stabili un preț corect.

Mișcare, condusă de către Secretarul de Cultură Nadine Dorries, vine printre temerile că aceste companii tehnologice domină publicitatea online, în detrimentul consumatorilor și al afacerilor.

Conform noii legi, Unitatea Pieții Digitale (DMU) creată anul trecut de Autoritatea Competiției și Piețelor, ar putea ținti un mic grup de firme digitale ‘ foarte puternice ‘, precum social media și căutările online.

Acestea ar fi atunci supuse unor ‘ reguli executorii și obligații legale pentru a asigura că nu pot abuza de pozițiile lor dominante pe cheltuiala consumatorilor și a altor afaceri ‘.

DMU va primi și puteri pentru a ‘ adresa proactiv rădăcinile cauzelor problemelor de competiție din piețele digitale.’

Domnișoare Dorries le-a spus oficialilor săi că DMU ar trebui să primească ‘ puteri robuste ‘ pentru ‘ a stabili termeni corecți între cei care publică și platforme ‘ prin introducerea unui arbitraj  și ‘ să primească în mod explicit puteri pentru a acționa rapid și eficace unde regulatorul  găsește că o platformă nu a oferit o remunerație corectă și rezonabilă pentru utilizarea conținutului publicat.’

Google și  Facebook au luat aproape patru cincimi din cele 14 miliarde cheltuite pe publicitatea digitală în UK în 2019, în timp ce ziarele naționale și locale au luat mai puțin de 4%.

Google cere între 30 și 40% mai multe pentru publicitatea la căutări pe dispozitive cu desktop sau mobile decât cere Bing, cel mai apropiat rival al său.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: