Lovitură pentru Dacia de la UE 

Dacia este renumita pentru vehicolele sale low-cost, insa recent, marca romaneasca ar putea deveni o frana pentru cresterea rapida a producatorului Renault.

Concluzia a fost facuta de catre editorialul Bloomberg care explica ca costurile s-ar putea mari din cauza startardelor ridicate recent ale UE. Potrivit standardelor de emisii pentru 2021, linia de masini dacia din 2018 ar trebui sa fie refacuta ca tintele pentru emisii UE sa fie indeplinite.

Cheltuielile pentru revizie si indeplinirea reglementarilor ar putea dauna efectiv profitabilitatea brandului Dacia, potrivit analistului Philippe Houchois de la Londra.

In acest an, compania Renault, careia ii apartine si brandul Dacia, a inregistrat o scadere in veniturile sale. Daca nu vor fi respectate standartele pentru emisiile de CO2, amenzile se pot ridica la 450 milioane de eur, ceea ce reprezinta 17% din profitul anticipat a firmei Renault pentru 2020.

Dacia este renumita pentru vehicolele sale low-cost, insa recent, marca romaneasca ar putea deveni o frana pentru cresterea rapida a producatorului Renault.

Concluzia a fost facuta de catre editorialul Bloomberg care explica ca costurile s-ar putea mari din cauza startardelor ridicate recent ale UE. Potrivit standardelor de emisii pentru 2021, linia de masini dacia din 2018 ar trebui sa fie refacuta ca tintele pentru emisii UE sa fie indeplinite.

Cheltuielile pentru revizie si indeplinirea reglementarilor ar putea dauna efectiv profitabilitatea brandului Dacia, potrivit analistului Philippe Houchois de la Londra.

In acest an, compania Renault, careia ii apartine si brandul Dacia, a inregistrat o scadere in veniturile sale. Daca nu vor fi respectate standartele pentru emisiile de CO2, amenzile se pot ridica la 450 milioane de eur, ceea ce reprezinta 17% din profitul anticipat a firmei Renault pentru 2020.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: