Tesco va cheltui 925 milioane £ pe angajările suplimentare și pe livrare 

Supermarketul Tesco a avertizat că ar putea avea cheltuieli de până la 925 milioane £ din cauza impactului angajării de personal suplimentar și a serviciilor de livrare din cauza focarului de coronavirus.

Reprezentanții supermarketului au declarat că se așteaptă ca impactul  costului vânzărilor cu amănuntul să crească între 650 milioane £ și 925 milioane £, dar au menționat că vânzările extraordinare cauzate de stocurile de alimente și scutirea ratelor de afaceri ar putea compensa în mare măsură impactul.

Tesco a transmis în această dimineață că vânzările provocate de panică pe fondul crizei virusului Corona s-au redus și nivelul serviciilor revine la normal, conform raportului publicat pentru anul în curs. Până la sfârșitul lunii februarie, comercianții au suferit o scădere de 1% în vânzările grupului ajungând la 56,5 miliarde £, iar profitul operațional înainte de vânzările excepționale a fost de 2,95 miliarde £, cu o creștere de 13,5%.

Dave Lewis, directorul executiv al Tesco, a declarat: „COVID-19 a arătat cât de necesar este lanțul de aprovizionare cu alimente pentru Marea Britanie și sunt foarte mândru de modul în care Tesco, ca de altfel întreaga industrie alimentară din Marea Britanie a avansat. În acest timp de criză ne-am concentrat pe patru lucruri: hrană pentru toți, siguranță pentru toată lumea, sprijinirea colegilor și sprijinirea comunităților noastre.

Cumpărăturile provocate de panica inițială a scăzut și nivelul serviciilor revine la normal. Există costuri suplimentare semnificative pentru alimentarea națiunii în acest moment, dar acestea sunt parțial compensate de scutirea ratelor de afaceri ale Regatului Unit.

 Tesco este o afacere care se confruntă cu o provocare și aceasta nu va fi diferită. Aș dori să le mulțumesc colegilor pentru angajamentul lor incredibil și clienților pentru ajutorul și înțelegerea lor. Împreună, putem face acest lucru. ”

Supermarketul Tesco a avertizat că ar putea avea cheltuieli de până la 925 milioane £ din cauza impactului angajării de personal suplimentar și a serviciilor de livrare din cauza focarului de coronavirus.

Reprezentanții supermarketului au declarat că se așteaptă ca impactul  costului vânzărilor cu amănuntul să crească între 650 milioane £ și 925 milioane £, dar au menționat că vânzările extraordinare cauzate de stocurile de alimente și scutirea ratelor de afaceri ar putea compensa în mare măsură impactul.

Tesco a transmis în această dimineață că vânzările provocate de panică pe fondul crizei virusului Corona s-au redus și nivelul serviciilor revine la normal, conform raportului publicat pentru anul în curs. Până la sfârșitul lunii februarie, comercianții au suferit o scădere de 1% în vânzările grupului ajungând la 56,5 miliarde £, iar profitul operațional înainte de vânzările excepționale a fost de 2,95 miliarde £, cu o creștere de 13,5%.

Dave Lewis, directorul executiv al Tesco, a declarat: „COVID-19 a arătat cât de necesar este lanțul de aprovizionare cu alimente pentru Marea Britanie și sunt foarte mândru de modul în care Tesco, ca de altfel întreaga industrie alimentară din Marea Britanie a avansat. În acest timp de criză ne-am concentrat pe patru lucruri: hrană pentru toți, siguranță pentru toată lumea, sprijinirea colegilor și sprijinirea comunităților noastre.

Cumpărăturile provocate de panica inițială a scăzut și nivelul serviciilor revine la normal. Există costuri suplimentare semnificative pentru alimentarea națiunii în acest moment, dar acestea sunt parțial compensate de scutirea ratelor de afaceri ale Regatului Unit.

 Tesco este o afacere care se confruntă cu o provocare și aceasta nu va fi diferită. Aș dori să le mulțumesc colegilor pentru angajamentul lor incredibil și clienților pentru ajutorul și înțelegerea lor. Împreună, putem face acest lucru. ”

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: