Wizz Air a incurcat bagajele romanilor a doua curse din Londra! 

Bagajele pasagerilor a doua zboruri Wizz Air, Londra–Cluj Napoca si Londra–Craiova, au fost ratacite duminica. Iata ce s-a intamplat!

Totul s-a intamplat duminica. Angajatii aeroportului londonez Luton au incurcat bagajele pasagerilor a doua zboruri Wizz Air (Londra-Cluj Napoca, Londra-Craiova) si astfel bagajele clujenilor au ajuns la Craiova, iar bagajele craiovenilor au ajuns la Cluj Napoca.

Wizz Air a lamurit situatia printr-un comunicat de presa: “Wizz Air confirma ca din cauza unei situatii nefericite, bagajele pasagerilor de pe zborurile W6 3304 de la Londra Luton la Cluj-Napoca si W6 3754 de la Londra Luton spre Craiova (din data de 22 ianuarie 2018) nu au ajuns la aeroporturile de destinatie. Wizz Air, impreuna cu furnizorul de servicii de handling de la sol, au demarat imediat o serie de proceduri pentru a identifica bagajele pierdute. Cat de curand posibil, bagajele vor fi transportate de catre o firma autorizata la adresele de domiciliu.

Wizz Air isi cere scuze pentru orice inconvenient cauzat si asigura pasagerii ca face tot ce ii sta in putinta pentru a-i tine la curent cu privire la situatie si le ofera intreaga asistenta”, a transmis compania Wizz Air.

Bagajele pasagerilor a doua zboruri Wizz Air, Londra–Cluj Napoca si Londra–Craiova, au fost ratacite duminica. Iata ce s-a intamplat!

Totul s-a intamplat duminica. Angajatii aeroportului londonez Luton au incurcat bagajele pasagerilor a doua zboruri Wizz Air (Londra-Cluj Napoca, Londra-Craiova) si astfel bagajele clujenilor au ajuns la Craiova, iar bagajele craiovenilor au ajuns la Cluj Napoca.

Wizz Air a lamurit situatia printr-un comunicat de presa: “Wizz Air confirma ca din cauza unei situatii nefericite, bagajele pasagerilor de pe zborurile W6 3304 de la Londra Luton la Cluj-Napoca si W6 3754 de la Londra Luton spre Craiova (din data de 22 ianuarie 2018) nu au ajuns la aeroporturile de destinatie. Wizz Air, impreuna cu furnizorul de servicii de handling de la sol, au demarat imediat o serie de proceduri pentru a identifica bagajele pierdute. Cat de curand posibil, bagajele vor fi transportate de catre o firma autorizata la adresele de domiciliu.

Wizz Air isi cere scuze pentru orice inconvenient cauzat si asigura pasagerii ca face tot ce ii sta in putinta pentru a-i tine la curent cu privire la situatie si le ofera intreaga asistenta”, a transmis compania Wizz Air.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: