Vești bune de la Comisia Europeană! 

Comisia Europeană a anunțat astăzi că regulile recomandate pentru păstrarea nivelului înalt de sigurață a zborurilor, în contextul Covid -19 vor fi valabile până pe 29 octombrie 2022 pentru a ajuta companiile aeriene să își revină după impactul devastator al pandemiei de Covid-19.

În loc de cerința normală care obligă companiile aeriene să folosească cel puțin 80% din spațiile lor, transportatorii vor fi acum obligați să utilizeze doar 64% pentru a-și păstra drepturile de aeroport.

„Știu că sectorul aviației este îngrijorat de noua variantă Omicron și de scăderea recentă a rezervărilor companiilor aeriene. Noi monitorizăm îndeaproape situația“, a declarat comisarul european pentru transporturi Adina Valean.

„Comisia și-a demonstrat de-a lungul crizei Covid-19 dorința și capacitatea de a acționa rapid acolo unde este necesar, iar acest lucru va rămâne valabil în lunile următoare.”

Asociația Internațională de Transport Aerian (IATA) a salutat vestea, lăudând Comisia pentru deschiderea sa „de a discuta aspectele tehnice ale propunerii”.

„Până când creșterea cererii se stabilizează, este esențial ca regulile sloturilor să fie restabilite treptat și să continue să mențină prevederi pentru excepții rezonabile atunci când condițiile se schimbă, cum ar fi o restricție rapidă a călătoriilor odată cu apariția unei noi variante precum Omicron”, a transmis Asociația.

„Numai cu reguli de călătorie globale sustenabile și previzibile se poate recupera conectivitatea și elimina necesitatea reducerii intervalului.”

Introdus inițial pentru a ajuta companiile aeriene să facă față impactului financiar al pandemiei, pachetul de măsuri de ajutor a fost prelungit în iulie pentru a continua până în martie, provocând nemulțumire în rândul părților interesate.

IATA a criticat decizia, spunând că decizia de a pune pragul la 50% este „în afara contactului cu realitatea”.

„Rezultatul acestor schimbări va fi acela de a restrânge capacitatea companiilor aeriene de a opera cu agilitatea necesară pentru a răspunde cererii imprevizibile și în schimbare rapidă, ceea ce duce la zboruri inutile și risipitoare din punct de vedere ecologic”, a declarat IATA în iulie. „De asemenea, va slăbi și mai mult stabilitatea financiară a industriei și va împiedica redresarea rețelei globale de transport aerian”,

Numărul de pasageri din bloc a atins 70% din nivelul din 2019, în timp ce prognozele se așteaptă ca traficul aerian să ajungă la 89% din nivelul pre-pandemie în 2022.

Comisia Europeană a anunțat astăzi că regulile recomandate pentru păstrarea nivelului înalt de sigurață a zborurilor, în contextul Covid -19 vor fi valabile până pe 29 octombrie 2022 pentru a ajuta companiile aeriene să își revină după impactul devastator al pandemiei de Covid-19.

În loc de cerința normală care obligă companiile aeriene să folosească cel puțin 80% din spațiile lor, transportatorii vor fi acum obligați să utilizeze doar 64% pentru a-și păstra drepturile de aeroport.

„Știu că sectorul aviației este îngrijorat de noua variantă Omicron și de scăderea recentă a rezervărilor companiilor aeriene. Noi monitorizăm îndeaproape situația“, a declarat comisarul european pentru transporturi Adina Valean.

„Comisia și-a demonstrat de-a lungul crizei Covid-19 dorința și capacitatea de a acționa rapid acolo unde este necesar, iar acest lucru va rămâne valabil în lunile următoare.”

Asociația Internațională de Transport Aerian (IATA) a salutat vestea, lăudând Comisia pentru deschiderea sa „de a discuta aspectele tehnice ale propunerii”.

„Până când creșterea cererii se stabilizează, este esențial ca regulile sloturilor să fie restabilite treptat și să continue să mențină prevederi pentru excepții rezonabile atunci când condițiile se schimbă, cum ar fi o restricție rapidă a călătoriilor odată cu apariția unei noi variante precum Omicron”, a transmis Asociația.

„Numai cu reguli de călătorie globale sustenabile și previzibile se poate recupera conectivitatea și elimina necesitatea reducerii intervalului.”

Introdus inițial pentru a ajuta companiile aeriene să facă față impactului financiar al pandemiei, pachetul de măsuri de ajutor a fost prelungit în iulie pentru a continua până în martie, provocând nemulțumire în rândul părților interesate.

IATA a criticat decizia, spunând că decizia de a pune pragul la 50% este „în afara contactului cu realitatea”.

„Rezultatul acestor schimbări va fi acela de a restrânge capacitatea companiilor aeriene de a opera cu agilitatea necesară pentru a răspunde cererii imprevizibile și în schimbare rapidă, ceea ce duce la zboruri inutile și risipitoare din punct de vedere ecologic”, a declarat IATA în iulie. „De asemenea, va slăbi și mai mult stabilitatea financiară a industriei și va împiedica redresarea rețelei globale de transport aerian”,

Numărul de pasageri din bloc a atins 70% din nivelul din 2019, în timp ce prognozele se așteaptă ca traficul aerian să ajungă la 89% din nivelul pre-pandemie în 2022.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: