80% dintre britanicii au mai puțin de 500 de lire sterline în cont 

Numărul de clienți cu probleme persistente de îndatorare a crescut în Marea Britanie cu aproape o treime, pe măsură ce criza costului vieții se extinde și mai mult, a declarat șeful Lloyds în această dimineață.

Charlie Nunn, care a preluat conducerea gigantului financiar Lloyds, a spus că clienții sunt „îngrijorați” de economie, dar a spus că are impresia că mulți vorbesc „prea negativ” despre perspectivele financiare.

Acest fapt vine după ce inflația a crescut la 9,1% în mai și se preconizează că va crește cu până la 11% în acest an, pe fondul creșterii costurilor energiei, alimentelor și materiilor prime.

Charlie Nunn a declarat că cercetările Lloyds arată că trei sferturi dintre clienții săi sunt îngrijorați de recentele creșteri ale prețurilor și de impactul pe care acest lucru îl are asupra economiilor.

„Ar putea avea bani în altă parte, dar ceea ce putem vedea este mai puțin de 500 de lire sterline în cont.”

„Clienții sunt îngrijorați și ar trebui să fie”, a spus el. „Am văzut anumite zone în care există adevărate puncte de provocare.”

Acesta a spus că proporția persoanelor cu datorii persistente a crescut cu 30% de la sfârșitul anului 2021, pe măsură ce contextul financiar continuă să se înrăutățească.

Banca a declarat luna trecută că va acorda un bonus de 1.000 de lire sterline marii majorități a personalului său pentru a-i ajuta să facă față creșterii costului vieții.

Lloyds a confirmat, de asemenea, că aproximativ 20% dintre clienți reduceau cheltuielile discreționare pentru a păstra mai multe fonduri de utilizat pentru articolele esențiale.

Cu toate acestea, banca a mai spus că cheltuielile cu cardurile de credit pentru călătorii au crescut cu 300%. Charlie Nunn a sugerat că ar putea exista pericolul ca țara să ajungă la o situație financiară mai proastă: „Există puncte de putere în economie”, a adăugat el.

Numărul de clienți cu probleme persistente de îndatorare a crescut în Marea Britanie cu aproape o treime, pe măsură ce criza costului vieții se extinde și mai mult, a declarat șeful Lloyds în această dimineață.

Charlie Nunn, care a preluat conducerea gigantului financiar Lloyds, a spus că clienții sunt „îngrijorați” de economie, dar a spus că are impresia că mulți vorbesc „prea negativ” despre perspectivele financiare.

Acest fapt vine după ce inflația a crescut la 9,1% în mai și se preconizează că va crește cu până la 11% în acest an, pe fondul creșterii costurilor energiei, alimentelor și materiilor prime.

Charlie Nunn a declarat că cercetările Lloyds arată că trei sferturi dintre clienții săi sunt îngrijorați de recentele creșteri ale prețurilor și de impactul pe care acest lucru îl are asupra economiilor.

„Ar putea avea bani în altă parte, dar ceea ce putem vedea este mai puțin de 500 de lire sterline în cont.”

„Clienții sunt îngrijorați și ar trebui să fie”, a spus el. „Am văzut anumite zone în care există adevărate puncte de provocare.”

Acesta a spus că proporția persoanelor cu datorii persistente a crescut cu 30% de la sfârșitul anului 2021, pe măsură ce contextul financiar continuă să se înrăutățească.

Banca a declarat luna trecută că va acorda un bonus de 1.000 de lire sterline marii majorități a personalului său pentru a-i ajuta să facă față creșterii costului vieții.

Lloyds a confirmat, de asemenea, că aproximativ 20% dintre clienți reduceau cheltuielile discreționare pentru a păstra mai multe fonduri de utilizat pentru articolele esențiale.

Cu toate acestea, banca a mai spus că cheltuielile cu cardurile de credit pentru călătorii au crescut cu 300%. Charlie Nunn a sugerat că ar putea exista pericolul ca țara să ajungă la o situație financiară mai proastă: „Există puncte de putere în economie”, a adăugat el.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: