Avertismentul Primarului Londra pentru rețeaua de transport în comun! 

Sadiq Khan a avertizat că 100 de rute de autobuz ar putea fi eliminate, alte 200 vor avea frecvențe tăiate și trenurile de metrou uzate nu vor fi înlocuite până în anii 2040, în timp ce a dezvăluit întreaga amploare a crizei transporturilor cu care se confruntă Londra.

Schimbările – care ar putea începe de luna viitoare – ar putea duce la un milion de călătorii mai puține cu transportul public pe zi și asta ar însemna că un număr „semnificativ” de londonezi vor trebui să meargă cu mașina personală.

Toate noile scheme de siguranță rutieră pentru biciclete și pietoni vor fi abandonate, eforturile „Vision Zero” de a elimina decesele rutiere ar fi întrerupte, iar autobuzele diesel vor rămâne în funcțiune până în 2037.

Avertismentul îngrozitor a venit de la Sadiq Khan, când a scos la iveală criza financiară fără precedent cu care se confruntă Transport for London, într-o încercare cu risc ridicat de a forța guvernul să ofere sprijin pe termen lung.

TfL se confruntă cu o gaură de 1,3 miliarde de lire sterline în bugetul său de investiții de capital și reparații după aprilie 2023. Fără garanții, va trebui să intre într-o perioadă de „declin gestionat”, în care sunt efectuate doar reparații critice pentru siguranță.

Primăria spune că acest lucru ar putea duce Londra înapoi la rețeaua nesigură și nefinanțată văzută ultima dată în anii șaptezeci și optzeci.

Dar surse guvernamentale au spus că aproape 5 miliarde de lire sterline au fost deja găsite pentru TfL în trei planuri de salvare din cauza pandemiei, iar primarul Khan a fost de acord să revizuiască nivelurile de servicii în conformitate cu termenii acordurilor.

Finanțele TfL s-au înrăutățit brusc, veniturile din tarife fiind în prezent cu 141 de milioane de lire sterline mai mici decât s-a sperat, pe măsură ce revenirea la muncă se atenuează.

În această perioadă numărul de călători cu metroul este de 65% din capacitate, în timp ce numărul autobuzelor este de 71% din capacitate.

Sadiq Khan a avertizat că 100 de rute de autobuz ar putea fi eliminate, alte 200 vor avea frecvențe tăiate și trenurile de metrou uzate nu vor fi înlocuite până în anii 2040, în timp ce a dezvăluit întreaga amploare a crizei transporturilor cu care se confruntă Londra.

Schimbările – care ar putea începe de luna viitoare – ar putea duce la un milion de călătorii mai puține cu transportul public pe zi și asta ar însemna că un număr „semnificativ” de londonezi vor trebui să meargă cu mașina personală.

Toate noile scheme de siguranță rutieră pentru biciclete și pietoni vor fi abandonate, eforturile „Vision Zero” de a elimina decesele rutiere ar fi întrerupte, iar autobuzele diesel vor rămâne în funcțiune până în 2037.

Avertismentul îngrozitor a venit de la Sadiq Khan, când a scos la iveală criza financiară fără precedent cu care se confruntă Transport for London, într-o încercare cu risc ridicat de a forța guvernul să ofere sprijin pe termen lung.

TfL se confruntă cu o gaură de 1,3 miliarde de lire sterline în bugetul său de investiții de capital și reparații după aprilie 2023. Fără garanții, va trebui să intre într-o perioadă de „declin gestionat”, în care sunt efectuate doar reparații critice pentru siguranță.

Primăria spune că acest lucru ar putea duce Londra înapoi la rețeaua nesigură și nefinanțată văzută ultima dată în anii șaptezeci și optzeci.

Dar surse guvernamentale au spus că aproape 5 miliarde de lire sterline au fost deja găsite pentru TfL în trei planuri de salvare din cauza pandemiei, iar primarul Khan a fost de acord să revizuiască nivelurile de servicii în conformitate cu termenii acordurilor.

Finanțele TfL s-au înrăutățit brusc, veniturile din tarife fiind în prezent cu 141 de milioane de lire sterline mai mici decât s-a sperat, pe măsură ce revenirea la muncă se atenuează.

În această perioadă numărul de călători cu metroul este de 65% din capacitate, în timp ce numărul autobuzelor este de 71% din capacitate.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: