Britanicii se pregătesc pentru iarnă cu pături electrice și friteuze 

Britanicii s-au înghesuit să cumpere friteuze și pături electrice în încercarea de a-și reduce consumul de energie pe timp de iarnă.

Gigantul supermarketurilor Tesco a raportat că aparatul de prăjit de tip friteuză, care prăjește alimente fără ulei, a înregistrat o triplare a vânzărilor în ultimul an.

Vânzările au crescut cu 200% de la an la an, deoarece clienții caută modalități mai eficiente din punct de vedere energetic de a găti, pe fondul crizei costului vieții.

Acest lucru se întâmplă pe măsură ce facturile la energie sunt setate să crească vertiginos în această iarnă, multe gospodării renunțând să pornească încălzirea centrală, purtând pulovere suplimentare și recurgând la tactici de economisire a energiei electrice.

Pe fondul unei cereri fără precedent pentru acest articol, Tesco și-a confirmat cea mai mare comandă vreodată, cu încă 40.000 de friteuze cu aer care vor ajunge pe rafturi până în decembrie.
 
„Am fost uimiți de cât de populare s-au dovedit friteuzele cu aer în rândul clienților noștri”, a spus directorul categoriei de produse electrice de la Tesco, Noel Jackson.

„Cu numărul vânzărilor triplu față de anul trecut, clienții noștri caută din ce în ce mai mult o modalitate sănătoasă, eficientă și rapidă de a găti.”

Tesco a raportat, de asemenea, o creștere uriașă cu 500% a prețurilor la păturile electrice comparativ cu anul trecut.

Produsul său „Silent Night So Snug” este disponibil între 20 și 30 de lire sterline Kate Davis, manager la departamentul pentru textile de casă de la Tesco, a spus: „Pe măsură ce se apropie nopțile și vremea se răcește, clienții noștri caută modalități de a își menține confortul fără a se împrumuta.”

„Am observat o creștere cu 500% a vânzărilor de pături electrice în comparație cu această perioadă anul trecut, deoarece clienții caută să se încălzească la atingerea unui buton.”

Britanicii s-au înghesuit să cumpere friteuze și pături electrice în încercarea de a-și reduce consumul de energie pe timp de iarnă.

Gigantul supermarketurilor Tesco a raportat că aparatul de prăjit de tip friteuză, care prăjește alimente fără ulei, a înregistrat o triplare a vânzărilor în ultimul an.

Vânzările au crescut cu 200% de la an la an, deoarece clienții caută modalități mai eficiente din punct de vedere energetic de a găti, pe fondul crizei costului vieții.

Acest lucru se întâmplă pe măsură ce facturile la energie sunt setate să crească vertiginos în această iarnă, multe gospodării renunțând să pornească încălzirea centrală, purtând pulovere suplimentare și recurgând la tactici de economisire a energiei electrice.

Pe fondul unei cereri fără precedent pentru acest articol, Tesco și-a confirmat cea mai mare comandă vreodată, cu încă 40.000 de friteuze cu aer care vor ajunge pe rafturi până în decembrie.
 
„Am fost uimiți de cât de populare s-au dovedit friteuzele cu aer în rândul clienților noștri”, a spus directorul categoriei de produse electrice de la Tesco, Noel Jackson.

„Cu numărul vânzărilor triplu față de anul trecut, clienții noștri caută din ce în ce mai mult o modalitate sănătoasă, eficientă și rapidă de a găti.”

Tesco a raportat, de asemenea, o creștere uriașă cu 500% a prețurilor la păturile electrice comparativ cu anul trecut.

Produsul său „Silent Night So Snug” este disponibil între 20 și 30 de lire sterline Kate Davis, manager la departamentul pentru textile de casă de la Tesco, a spus: „Pe măsură ce se apropie nopțile și vremea se răcește, clienții noștri caută modalități de a își menține confortul fără a se împrumuta.”

„Am observat o creștere cu 500% a vânzărilor de pături electrice în comparație cu această perioadă anul trecut, deoarece clienții caută să se încălzească la atingerea unui buton.”

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: