Cheltuielile pentru hrană ar putea crește cu 682£ pe an 

Costul mediu anual de la supermarket este posibil să crească cu 682£, în timp ce criza costului de trai continuă să mărească prețurile.

Datele de la analistul de piață Kantar au arătat că inflația prețului produselor alimentare a ajuns la 14.7% în decurs de patru săptămâni până la 30 Octombrie – o valoare record de la începutul urmăririi prețurilor în acest mod în 2008.

Cifra inflația produselor alimentare a fost 13.9% în luna anterioară, iar creșterea sumei medii pentru cumpărături anuale era de așteptat să fie de 643£.

Asta înseamnă că gospodăriile au avut parte de o creștere a sumei cheltuite la supermarket în jurul valorii de 40£ lunar.

Aceasta este un studiu separat față de cel al grupului Which?, care a subliniat și cele 50 de zone din UK unde este foarte probabil ca oamenii să se chinuie tare să găsească mâncare la prețuri decente.

Datele Kantar au dezvăluit și că vânzările produselor proprii ale supermarketurilor au crescut cu 10.3%, în timp ce gospodăriile au renunțat la produsele brandurilor cunoscute pentru a economisi.

Aria celor mai mici valori a crescut cu 42% în aceeași perioadă de timp.

Prețurile supermarketurilor au crescut în mare parte din cauza prețurilor din ce în ce mai mari la energie și a costurilor manufacturii.

Într-o perspectivă îngrijorătoare chiar înainte de Crăciun, peste un sfert dintre gospodării (27%) spun că se chinuie din punct de vedere financiar – dublul numărului înregistrat în luna Noiembrie a anului trecut.

Mai mulți cumpărători au schimbat și supermarketul de unde achiziționează produsele, alegându-le pe cele mai prietenoase cu bugetul în încercarea de a-și ține sub control cheltuielile.

Aldi este retailerul cu cea mai rapidă creștere din ultima perioadă, crescând vânzările cu 22.7% de la an la an pentru a obține o creștere de 9.2% a cotei de piață.

Lidl și-a crescut vânzările cu 21.5% și astfel a dus cota de piață la un nou record de 7.2%.

Asda a preluat conducerea supermarketurilor Big Four cu vânzări cu o creștere de 5.3% pentru a obține o cotă de piață de 14.3%.

Costul mediu anual de la supermarket este posibil să crească cu 682£, în timp ce criza costului de trai continuă să mărească prețurile.

Datele de la analistul de piață Kantar au arătat că inflația prețului produselor alimentare a ajuns la 14.7% în decurs de patru săptămâni până la 30 Octombrie – o valoare record de la începutul urmăririi prețurilor în acest mod în 2008.

Cifra inflația produselor alimentare a fost 13.9% în luna anterioară, iar creșterea sumei medii pentru cumpărături anuale era de așteptat să fie de 643£.

Asta înseamnă că gospodăriile au avut parte de o creștere a sumei cheltuite la supermarket în jurul valorii de 40£ lunar.

Aceasta este un studiu separat față de cel al grupului Which?, care a subliniat și cele 50 de zone din UK unde este foarte probabil ca oamenii să se chinuie tare să găsească mâncare la prețuri decente.

Datele Kantar au dezvăluit și că vânzările produselor proprii ale supermarketurilor au crescut cu 10.3%, în timp ce gospodăriile au renunțat la produsele brandurilor cunoscute pentru a economisi.

Aria celor mai mici valori a crescut cu 42% în aceeași perioadă de timp.

Prețurile supermarketurilor au crescut în mare parte din cauza prețurilor din ce în ce mai mari la energie și a costurilor manufacturii.

Într-o perspectivă îngrijorătoare chiar înainte de Crăciun, peste un sfert dintre gospodării (27%) spun că se chinuie din punct de vedere financiar – dublul numărului înregistrat în luna Noiembrie a anului trecut.

Mai mulți cumpărători au schimbat și supermarketul de unde achiziționează produsele, alegându-le pe cele mai prietenoase cu bugetul în încercarea de a-și ține sub control cheltuielile.

Aldi este retailerul cu cea mai rapidă creștere din ultima perioadă, crescând vânzările cu 22.7% de la an la an pentru a obține o creștere de 9.2% a cotei de piață.

Lidl și-a crescut vânzările cu 21.5% și astfel a dus cota de piață la un nou record de 7.2%.

Asda a preluat conducerea supermarketurilor Big Four cu vânzări cu o creștere de 5.3% pentru a obține o cotă de piață de 14.3%.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: