Șefii de pe Heathrow dau vina pe pasagerii cu prea multe machiaje pentru întârzieri 

Pasagerii care iau cu ei în vacanță prea multe lichide, liniile aeriene care nu angajează destul personal și călătorii care se prefac a avea dizabilități sunt învinovățiți pentru haosul care s-a abătut asupra aeroportului Heathrow, a susținut directorul executiv al aeroportului Marți.

Pe parcursul primelor săptămâni de vară, oamenii care merg în vacanțe au avut parte de întârzieri ale zborurilor, anulări și cozi anevoioase în timp ce aeroporturile se chinuie cu bagajele, controlul traficului aerian si securitatea.

Șeful de pe Heathrow John Holland- Kaye, într-un discurs ținut în această dimineață, a învinuit parțial de întârzieri pasagerii care ‘ călătoresc cu mai mult decât ar face-o în mod normal ‘ și oamenii care nu își ‘ duc la check-in toate machiajele ‘ înainte de a trece pe la controlul de securitate.

Acesta a adăugat că unii călători urmăresc trucurile din social media și se prefac că au dizabilități în încercarea de a nu sta la cozi.

‘Absolut fiecare pistă este deschisă și asta pentru că am angajat la securitate tot atâția oameni câți aveam și înaintea pandemiei ’, a declarat acesta pentru LBC

‘Mulți dintre angajați sunt noi, așa că durează să se acomodeze, iar mulți dintre pasageri călătoresc cu mai multe decât și-ar lua în mod normal la ei. Au mai multe genți și mai multe lichide în gențile lor, așa că asta durează ceva mai mult.’

Acesta a adăugat:’Să știți că regulile DfT sunt ca oamenii să poată călători doar cu una, o mică geantă transparentă, iar oamenii tind să considere că machiajele nu sunt interzise într-o călătorie, deci trebuie să facem multă educație cu oamenii.’

Când a fost întrebat despre faptul că mulți utilizatori de scaun cu rotile au fost întârziați în fiecare lună pentru că nu există destul personal care să îi ajute să se îmbarce și să debarce din avioane, Dl Holland-Kaye a susținut că unii pasageri se prefac a avea dizabilități.

‘Dacă intrați pe TikTok veți vedea că acesta este unul dintre trucurile de călătorie pe care oamenii îl recomandă. Vă rugăm să nu faceți asta.’

În ciuda cozilor și a anulărilor de care au avut parte unii călători, Dl Holland-Kaye a insistat că operațiunile pe Heathrow merg ‘ bine ‘.

Heathrow, cel mai aglomerat aeroport din UK, le-a cerut liniilor aeriene să își micșoreze programul de zbor din cauza faptului că deficitul de personal i-a lăsat să se chinuie pentru a face față creșterii bruște a cererilor de vacanțe în afara țării în luna Iulie.

Mai devreme în cursul acestei luni, aeroportul a introdus un prag de 100,000 de pasageri pe zi până în 11  Septembrie si companiile aeriene au fost rugate să nu mai vândă bilete pentru escapade de vară.

Pasagerii care iau cu ei în vacanță prea multe lichide, liniile aeriene care nu angajează destul personal și călătorii care se prefac a avea dizabilități sunt învinovățiți pentru haosul care s-a abătut asupra aeroportului Heathrow, a susținut directorul executiv al aeroportului Marți.

Pe parcursul primelor săptămâni de vară, oamenii care merg în vacanțe au avut parte de întârzieri ale zborurilor, anulări și cozi anevoioase în timp ce aeroporturile se chinuie cu bagajele, controlul traficului aerian si securitatea.

Șeful de pe Heathrow John Holland- Kaye, într-un discurs ținut în această dimineață, a învinuit parțial de întârzieri pasagerii care ‘ călătoresc cu mai mult decât ar face-o în mod normal ‘ și oamenii care nu își ‘ duc la check-in toate machiajele ‘ înainte de a trece pe la controlul de securitate.

Acesta a adăugat că unii călători urmăresc trucurile din social media și se prefac că au dizabilități în încercarea de a nu sta la cozi.

‘Absolut fiecare pistă este deschisă și asta pentru că am angajat la securitate tot atâția oameni câți aveam și înaintea pandemiei ’, a declarat acesta pentru LBC

‘Mulți dintre angajați sunt noi, așa că durează să se acomodeze, iar mulți dintre pasageri călătoresc cu mai multe decât și-ar lua în mod normal la ei. Au mai multe genți și mai multe lichide în gențile lor, așa că asta durează ceva mai mult.’

Acesta a adăugat:’Să știți că regulile DfT sunt ca oamenii să poată călători doar cu una, o mică geantă transparentă, iar oamenii tind să considere că machiajele nu sunt interzise într-o călătorie, deci trebuie să facem multă educație cu oamenii.’

Când a fost întrebat despre faptul că mulți utilizatori de scaun cu rotile au fost întârziați în fiecare lună pentru că nu există destul personal care să îi ajute să se îmbarce și să debarce din avioane, Dl Holland-Kaye a susținut că unii pasageri se prefac a avea dizabilități.

‘Dacă intrați pe TikTok veți vedea că acesta este unul dintre trucurile de călătorie pe care oamenii îl recomandă. Vă rugăm să nu faceți asta.’

În ciuda cozilor și a anulărilor de care au avut parte unii călători, Dl Holland-Kaye a insistat că operațiunile pe Heathrow merg ‘ bine ‘.

Heathrow, cel mai aglomerat aeroport din UK, le-a cerut liniilor aeriene să își micșoreze programul de zbor din cauza faptului că deficitul de personal i-a lăsat să se chinuie pentru a face față creșterii bruște a cererilor de vacanțe în afara țării în luna Iulie.

Mai devreme în cursul acestei luni, aeroportul a introdus un prag de 100,000 de pasageri pe zi până în 11  Septembrie si companiile aeriene au fost rugate să nu mai vândă bilete pentru escapade de vară.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: