Englezii nu mai sunt mulțumiți de sistemul de sănătate publică 

Satisfacția publicului din Marea Britanie față de NHS a ajuns la cel mai scăzut nivel din ultimii 25 de ani, potrivit unui sondaj.

Doar 36% dintre respondenți au fost mulțumiți de modul în care funcționa serviciul național de sănătate publică în 2021, cei mai mulți nemulțumiți regăsindu-se în 1997.

Aproximativ 41% au indicat că sunt „foarte” sau „destul de” nemulțumiți.

Sondajul British Social Attitudes din 2021 a constatat că este o scădere de la 53% față de anul precedent - cea mai mare scădere dintr-un singur an.

Nivelurile de satisfacție au fost o singură dată mai scăzute de când sondajul a fost creat în 1983 de către Centrul Național de Cercetări Sociale.

Sondajul a constatat că publicul a fost nemulțumit de timpul necesar pentru a obține o programare la medicul generalist sau de îngrijire la spital, precum și de lipsa de personal. Au existat, de asemenea, îngrijorări că NHS nu a fost finanțat corespunzător de către guvern.

Doar 38 la sută au spus că sunt mulțumiți de serviciile de medicină generală și doar o treime (33 la sută) au fost mulțumiți de stomatologia NHS - ambele acestea sunt cele mai scăzute constatări de la începutul sondajului.

Aproximativ jumătate (49 la sută) s-au declarat mulțumiți de serviciile A&E și 41-49 la sută și-au exprimat satisfacția cu alte servicii spitalicești, potrivit unui sondaj de 3.112 persoane.

Scăderea gradului de satisfacție a fost larg răspândită în toate grupele de vârstă și grupurile de venit, sprijinul partidelor politice fiind ineficient.

Fondul King și grupurile de reflecție Nuffield Trust, care au publicat concluziile, au spus că acestea sunt fără precedent și reprezintă „cel mai extraordinar set de rezultate pe care l-am văzut”.

Dan Wellings, membru senior la King’s Fund, a spus că „povestea din spatele frustrării” se află în timpii de așteptare în spital care au fost exacerbați de pandemie, împingând Sistemul Național de Sănătate la limită.

Satisfacția publicului din Marea Britanie față de NHS a ajuns la cel mai scăzut nivel din ultimii 25 de ani, potrivit unui sondaj.

Doar 36% dintre respondenți au fost mulțumiți de modul în care funcționa serviciul național de sănătate publică în 2021, cei mai mulți nemulțumiți regăsindu-se în 1997.

Aproximativ 41% au indicat că sunt „foarte” sau „destul de” nemulțumiți.

Sondajul British Social Attitudes din 2021 a constatat că este o scădere de la 53% față de anul precedent - cea mai mare scădere dintr-un singur an.

Nivelurile de satisfacție au fost o singură dată mai scăzute de când sondajul a fost creat în 1983 de către Centrul Național de Cercetări Sociale.

Sondajul a constatat că publicul a fost nemulțumit de timpul necesar pentru a obține o programare la medicul generalist sau de îngrijire la spital, precum și de lipsa de personal. Au existat, de asemenea, îngrijorări că NHS nu a fost finanțat corespunzător de către guvern.

Doar 38 la sută au spus că sunt mulțumiți de serviciile de medicină generală și doar o treime (33 la sută) au fost mulțumiți de stomatologia NHS - ambele acestea sunt cele mai scăzute constatări de la începutul sondajului.

Aproximativ jumătate (49 la sută) s-au declarat mulțumiți de serviciile A&E și 41-49 la sută și-au exprimat satisfacția cu alte servicii spitalicești, potrivit unui sondaj de 3.112 persoane.

Scăderea gradului de satisfacție a fost larg răspândită în toate grupele de vârstă și grupurile de venit, sprijinul partidelor politice fiind ineficient.

Fondul King și grupurile de reflecție Nuffield Trust, care au publicat concluziile, au spus că acestea sunt fără precedent și reprezintă „cel mai extraordinar set de rezultate pe care l-am văzut”.

Dan Wellings, membru senior la King’s Fund, a spus că „povestea din spatele frustrării” se află în timpii de așteptare în spital care au fost exacerbați de pandemie, împingând Sistemul Național de Sănătate la limită.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: