Doar 70,2% dintre trenurile de pasageri din Marea Britanie au ajuns la timp în stații în septembrie, comparativ cu 72,6% în aprilie.
Scăderea performanței trenurilor s-a accelerat în ultimele luni, arată noile cifre.
Doar 70,2% dintre trenurile de pasageri din Marea Britanie au sosit la timp în stații în septembrie, comparativ cu 72,6% în aprilie, potrivit Office of Rail and Road (ORR).
Punctualitatea a scăzut de la maximele înregistrate în timpul blocajelor cauzate de coronavirus, când numărul de pasageri a scăzut.
ORR a mai spus că performanța trenurilor de marfă este la cel mai scăzut punct din ultimii cinci ani apoi a transmis o notă companiei de management al infrastructurii Network Rail subliniind zonele de îmbunătățire.
Acestea includ o mai bună fiabilitate a căii în regiunea de nord-vest și centrală, o mai mare rezistență a liniilor aeriene în regiunea de est și reînnoirea căii pe ruta centrală Thameslink care leagă nordul și sudul Londrei.
Directorul executiv al ORR, John Larkinson, a declarat: „Pasagerii și transportul de marfă suferă de performanța slabă a trenurilor, probleme care se extind în toate regiunile Network Rail.
„Există, desigur, factori dincolo de controlul Network Rail pentru a oferi performanțe bune ale trenului, inclusiv acțiuni industriale ulterioare și potențiale evenimente meteorologice extreme.
„Și există domenii în care Network Rail a muncit din greu pentru a reduce întârzierile. Dar totuși poate face mai mult. Este esențial ca compania să livreze acum intervențiile specifice pe care le-am propus astăzi.
„Vom continua să verificăm livrarea și vom lua măsuri suplimentare dacă nu există progrese suficiente.”
Comentarii