Limita tarifului de autobuz de 2 £ a fost prelungită din nou din cauza crizei economice 

Plafonul tarifului autobuzului a fost extins pentru a doua oară pentru a se asigura că călătoriile rămân „accesibile pentru toată lumea”.

Limita de 2 lire sterline va rămâne în vigoare pentru transportul cu autobuzul în afara Londrei până pe 31 octombrie, după care va crește la 2,50 lire sterline.

După aceea, acest tarif maxim va rămâne în vigoare până la 30 noiembrie 2024, când tarifele vor putea fi revizuite din nou.

Secretarul pentru transport Mark Harper a declarat: „Mersul cu autobuzul este cea mai populară formă de transport public și milioane de oameni se bazează pe aceste servicii vitale în fiecare zi.

„De aceea investim jumătate de miliard de lire sterline pentru a ajuta oamenii să economisească bani pe fondul presiunilor legate de costul vieții și să continuăm să nivelăm transportul în toate părțile țării, depunând contribuția noastră pentru a ajuta la înjumătățirea inflației și la creșterea economiei.”

Departamentul pentru Transport (DfT) a spus că plafonul va beneficia în special de persoanele cu venituri mai mici, „care fac de aproape trei ori mai multe călătorii cu autobuzul” decât cei care câștigă mai mult.

Domnul Harper a spus că guvernul va investi 200 de milioane de lire sterline pentru a extinde plafonul și alte 300 de milioane de lire sterline pentru a sprijini serviciile de autobuz până în 2025.

DfT spune că această finanțare suplimentară duce investiția guvernamentală totală pentru autobuze la peste 3,5 miliarde de lire sterline din martie 2020.

Richard Holden, ministrul drumurilor și transporturilor locale, a fost contestat cu privire la tăierile rutelor de autobuz în ultimii ani, în special în urma Covid-19.

El a spus pentru Sky News: „Unul dintre lucrurile pe care le-am vizat cu adevărat de la sfârșitul pandemiei este să încercăm să recâștigăm fiabilitatea.

„Este mult mai bine decât a fost, mai avem de parcurs, dar lucruri precum lipsa șoferilor sunt rezolvate. Acest pachet este foarte mare.”

El a adăugat: „Știu din propria circumscripție, dar și din toată țara, cât de presați sunt oamenii când vine vorba de traiul de zi cu zi, în special utilizatorii de autobuz, care sunt adesea oameni cu locuri de muncă mai puțin plătite. Vreau să facem tot ce putem pentru a ajuta.”

Plafonul tarifului autobuzului a fost extins pentru a doua oară pentru a se asigura că călătoriile rămân „accesibile pentru toată lumea”.

Limita de 2 lire sterline va rămâne în vigoare pentru transportul cu autobuzul în afara Londrei până pe 31 octombrie, după care va crește la 2,50 lire sterline.

După aceea, acest tarif maxim va rămâne în vigoare până la 30 noiembrie 2024, când tarifele vor putea fi revizuite din nou.

Secretarul pentru transport Mark Harper a declarat: „Mersul cu autobuzul este cea mai populară formă de transport public și milioane de oameni se bazează pe aceste servicii vitale în fiecare zi.

„De aceea investim jumătate de miliard de lire sterline pentru a ajuta oamenii să economisească bani pe fondul presiunilor legate de costul vieții și să continuăm să nivelăm transportul în toate părțile țării, depunând contribuția noastră pentru a ajuta la înjumătățirea inflației și la creșterea economiei.”

Departamentul pentru Transport (DfT) a spus că plafonul va beneficia în special de persoanele cu venituri mai mici, „care fac de aproape trei ori mai multe călătorii cu autobuzul” decât cei care câștigă mai mult.

Domnul Harper a spus că guvernul va investi 200 de milioane de lire sterline pentru a extinde plafonul și alte 300 de milioane de lire sterline pentru a sprijini serviciile de autobuz până în 2025.

DfT spune că această finanțare suplimentară duce investiția guvernamentală totală pentru autobuze la peste 3,5 miliarde de lire sterline din martie 2020.

Richard Holden, ministrul drumurilor și transporturilor locale, a fost contestat cu privire la tăierile rutelor de autobuz în ultimii ani, în special în urma Covid-19.

El a spus pentru Sky News: „Unul dintre lucrurile pe care le-am vizat cu adevărat de la sfârșitul pandemiei este să încercăm să recâștigăm fiabilitatea.

„Este mult mai bine decât a fost, mai avem de parcurs, dar lucruri precum lipsa șoferilor sunt rezolvate. Acest pachet este foarte mare.”

El a adăugat: „Știu din propria circumscripție, dar și din toată țara, cât de presați sunt oamenii când vine vorba de traiul de zi cu zi, în special utilizatorii de autobuz, care sunt adesea oameni cu locuri de muncă mai puțin plătite. Vreau să facem tot ce putem pentru a ajuta.”

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: