Pistele de pe aeroportul Luton se topesc! 

Întreruperea temporară de luni de la Aeroportul Luton din Londra, când temperaturile crescânde au făcut ca o mică secțiune a asfaltului să se ridice, este un exemplu al provocărilor cu care se confruntă aeroporturile pentru a-și face infrastructura rezistentă la schimbările climatice, spun experții.

Mai jos este o explicație a modului în care aeroporturile globale fac față căldurii extreme și a ceea ce ar putea fi necesar pentru a preveni întreruperile viitoare de la valuri de căldură ulterioare.

Pistă Luton a fost închisă pentru aproape două ore luni, ceea ce a forțat companiile aeriene să întârzie sau să devieze zborurile, deoarece temperaturile au crescut peste 37 de grade Celsius (98,6 Fahrenheit). Situația a adăugat dureri de cap în industrie în ceea ce a fost un sezon de călătorie haotic de vară în Europa.

O reparație de lungă durată pe o mică secțiune a pistei - echivalentul a 0,2% din întreaga suprafață - a devenit atât de fierbinte încât s-a dezlipit și a început să se ridice, a declarat vineri un purtător de cuvânt al aeroportului, adăugând că porțiunea a fost reparată în două ore.

Pista a fost construită după aceleași specificații ca și altele din Marea Britanie, respectând standardele și reglementările de siguranță din industrie, a spus purtătorul de cuvânt.

„Continuăm să evaluăm toate opțiunile privind întreținerea continuă și rezistența pe termen lung a întregii infrastructuri.”

Purtătorul de cuvânt nu a comentat întrebările legate de momentul refacerii pistei, tipul de asfalt folosit sau eventualele modificări ale materialului.

Pistele de aterizare sunt de obicei reamenajate la fiecare 10 - 15 ani.

Experții spun că aeroportul, unul dintre cele mai aglomerate din Marea Britanie și folosit de companiile aeriene de buget, inclusiv Ryanair (RYA.I) și EasyJet (EZJ.L), ar putea fi mai vulnerabil la căldură, deoarece se află la o altitudine mai mare decât celelalte din jurul capitalei: Heathrow. , Gatwick și Stansted.

Întreruperea temporară de luni de la Aeroportul Luton din Londra, când temperaturile crescânde au făcut ca o mică secțiune a asfaltului să se ridice, este un exemplu al provocărilor cu care se confruntă aeroporturile pentru a-și face infrastructura rezistentă la schimbările climatice, spun experții.

Mai jos este o explicație a modului în care aeroporturile globale fac față căldurii extreme și a ceea ce ar putea fi necesar pentru a preveni întreruperile viitoare de la valuri de căldură ulterioare.

Pistă Luton a fost închisă pentru aproape două ore luni, ceea ce a forțat companiile aeriene să întârzie sau să devieze zborurile, deoarece temperaturile au crescut peste 37 de grade Celsius (98,6 Fahrenheit). Situația a adăugat dureri de cap în industrie în ceea ce a fost un sezon de călătorie haotic de vară în Europa.

O reparație de lungă durată pe o mică secțiune a pistei - echivalentul a 0,2% din întreaga suprafață - a devenit atât de fierbinte încât s-a dezlipit și a început să se ridice, a declarat vineri un purtător de cuvânt al aeroportului, adăugând că porțiunea a fost reparată în două ore.

Pista a fost construită după aceleași specificații ca și altele din Marea Britanie, respectând standardele și reglementările de siguranță din industrie, a spus purtătorul de cuvânt.

„Continuăm să evaluăm toate opțiunile privind întreținerea continuă și rezistența pe termen lung a întregii infrastructuri.”

Purtătorul de cuvânt nu a comentat întrebările legate de momentul refacerii pistei, tipul de asfalt folosit sau eventualele modificări ale materialului.

Pistele de aterizare sunt de obicei reamenajate la fiecare 10 - 15 ani.

Experții spun că aeroportul, unul dintre cele mai aglomerate din Marea Britanie și folosit de companiile aeriene de buget, inclusiv Ryanair (RYA.I) și EasyJet (EZJ.L), ar putea fi mai vulnerabil la căldură, deoarece se află la o altitudine mai mare decât celelalte din jurul capitalei: Heathrow. , Gatwick și Stansted.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: