Platformele noii linii Elizabeth au fost evacuate la doar câteva ore după deschidere 

Mult așteptata Linie Elizabeth a Londrei și-a deschis în sfârșit porțile pentru navetiști, după ani de întârzieri și regrese.

Entuziaștii au călătorit către stația Paddington venind chiar și din Scoția și au format cozi încă de la primele ore ale dimineții, pentru a fi primii care utilizează serviciul.

O mulțime de aproape 300 de persoane au aclamat și s-au grăbit să intre în față când stația s-a deschis înaintea plecării primului tren la 06:33.

Însă la doar două ore după deschidere și servicii neîntrerupte platforma a fost evacuată la Paddington.

Pasagerii au fost scoși afară în timpul orei de vârf ca urmare a activării unei alarme de incendiu.

Proiectul de 18,9 miliarde de £, care a depășit bugetul este aclamat precum un adaos uriaș la economia capitalei și va scurta durata călătoriei de la Est la Vest.

Linia Elizabeth se întinde de la Reading în Berkshire și de la Aeroportul Heathrow în Vestul Londrei la Abbey Wood și in Sud-Est la Shenfield și Essex.

Momentan, linia va opera ca trei secțiuni separate, deci nu sunt așteptate să apară trenuri de la un capăt la celălalt până în toamna acestui an.

Transport for London (TfL) estimează că numărul anual de pasageri va ajunge la 170 de milioane până în 2026. Noua secțiune centrală, construită de Crossrail project, rulează prin tuneluri de la Paddington în Vestul Londrei la Abbey Wood.

Aceasta va fi inițial  închisă Duminica – în afară de în weekendul Jubileului de Platină – pentru a permite testări și actualizări de software.

Linia trebuia să fie terminată în Decembrie 2018 și avea stabilit un buget de 14,8 miliarde de £, în 2010. Costul final a fost estimat în jurul a 18,9 miliarde de £ de către guvern.

Mult așteptata Linie Elizabeth a Londrei și-a deschis în sfârșit porțile pentru navetiști, după ani de întârzieri și regrese.

Entuziaștii au călătorit către stația Paddington venind chiar și din Scoția și au format cozi încă de la primele ore ale dimineții, pentru a fi primii care utilizează serviciul.

O mulțime de aproape 300 de persoane au aclamat și s-au grăbit să intre în față când stația s-a deschis înaintea plecării primului tren la 06:33.

Însă la doar două ore după deschidere și servicii neîntrerupte platforma a fost evacuată la Paddington.

Pasagerii au fost scoși afară în timpul orei de vârf ca urmare a activării unei alarme de incendiu.

Proiectul de 18,9 miliarde de £, care a depășit bugetul este aclamat precum un adaos uriaș la economia capitalei și va scurta durata călătoriei de la Est la Vest.

Linia Elizabeth se întinde de la Reading în Berkshire și de la Aeroportul Heathrow în Vestul Londrei la Abbey Wood și in Sud-Est la Shenfield și Essex.

Momentan, linia va opera ca trei secțiuni separate, deci nu sunt așteptate să apară trenuri de la un capăt la celălalt până în toamna acestui an.

Transport for London (TfL) estimează că numărul anual de pasageri va ajunge la 170 de milioane până în 2026. Noua secțiune centrală, construită de Crossrail project, rulează prin tuneluri de la Paddington în Vestul Londrei la Abbey Wood.

Aceasta va fi inițial  închisă Duminica – în afară de în weekendul Jubileului de Platină – pentru a permite testări și actualizări de software.

Linia trebuia să fie terminată în Decembrie 2018 și avea stabilit un buget de 14,8 miliarde de £, în 2010. Costul final a fost estimat în jurul a 18,9 miliarde de £ de către guvern.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: