Poluare toxică a aerului în jurul fiecărui spital și centru medical din Londra 

Sadiq Khan a continuat Joi să paveze calea pentru posibila introducere a unei taxe de aer curat de 2£ pe zi, subliniind nivelul de aer toxic din jurul spitalelor.

Primarul a spus că toate cele 291 de spitale și centre medicale din Londra sunt în locații unde calitatea aerului a încălcat regulamentul Organizației Mondiale a Sănătății, atât pentru dioxid de nitrogen și particule de PM2.5.

Totuși, doar 26 încalcă limita legală maximă impusă de guvernul britanic pentru NO2 și niciuna nu depășește nivelul mai ridicat permis de UK pentru particule de poluant cu cel mai mare impact asupra sănătății.

De asemenea, analiza Primăriei este bazată pe date din 2019 și nu ia în considerare reducerea de 30% a emisiilor de pe străzi de NO2 sau tăierea de 35% a emisiilor de PM2.5 care este așteptată ca rezultat al extinderii zonei de emisii ultra-scăzute din luna Octombrie.

Dl Khan caută să construiască un caz pentru introducerea unei noi taxe de aer curat – care ar fi impusă tuturor vehiculelor care funcționează cu benzină sau motorină – o continuare a expansiunii Ulez sau o taxă de 3,50£ pe zi pentru granița Greater London înainte de finalul celui de-al doilea mandat în Mai 2024.

Aceste opțiuni au fost incluse în aplicația sa la guvern pentru restaurarea finanțelor lovite de pandemie ale TfL, dar au înfuriat șoferii care se confruntă cu o nouă taxă, în ciuda faptului că si-au modernizat vehiculele pentru a se conforma cu regulile Ulez.

Săptămâna trecută, dl Khan a folosit aceleași date despre calitatea aerului din 2019, publicate de către Imperial College London, pentru a susține că aerul toxic scade mai greu în suburbii decât în centrul Londrei.

Nivelurile de aer toxic s-au redus în Londra, dar regulamentul  OMS despre particulele PM2.5 s-a înăsprit ajungând la o limită care reprezintă a cincea parte din maximul legal din UK. Regulamentul OMS este bazat pe nivelurile necesare ‘pentru protejarea sănătății umane ’.

Sadiq Khan a continuat Joi să paveze calea pentru posibila introducere a unei taxe de aer curat de 2£ pe zi, subliniind nivelul de aer toxic din jurul spitalelor.

Primarul a spus că toate cele 291 de spitale și centre medicale din Londra sunt în locații unde calitatea aerului a încălcat regulamentul Organizației Mondiale a Sănătății, atât pentru dioxid de nitrogen și particule de PM2.5.

Totuși, doar 26 încalcă limita legală maximă impusă de guvernul britanic pentru NO2 și niciuna nu depășește nivelul mai ridicat permis de UK pentru particule de poluant cu cel mai mare impact asupra sănătății.

De asemenea, analiza Primăriei este bazată pe date din 2019 și nu ia în considerare reducerea de 30% a emisiilor de pe străzi de NO2 sau tăierea de 35% a emisiilor de PM2.5 care este așteptată ca rezultat al extinderii zonei de emisii ultra-scăzute din luna Octombrie.

Dl Khan caută să construiască un caz pentru introducerea unei noi taxe de aer curat – care ar fi impusă tuturor vehiculelor care funcționează cu benzină sau motorină – o continuare a expansiunii Ulez sau o taxă de 3,50£ pe zi pentru granița Greater London înainte de finalul celui de-al doilea mandat în Mai 2024.

Aceste opțiuni au fost incluse în aplicația sa la guvern pentru restaurarea finanțelor lovite de pandemie ale TfL, dar au înfuriat șoferii care se confruntă cu o nouă taxă, în ciuda faptului că si-au modernizat vehiculele pentru a se conforma cu regulile Ulez.

Săptămâna trecută, dl Khan a folosit aceleași date despre calitatea aerului din 2019, publicate de către Imperial College London, pentru a susține că aerul toxic scade mai greu în suburbii decât în centrul Londrei.

Nivelurile de aer toxic s-au redus în Londra, dar regulamentul  OMS despre particulele PM2.5 s-a înăsprit ajungând la o limită care reprezintă a cincea parte din maximul legal din UK. Regulamentul OMS este bazat pe nivelurile necesare ‘pentru protejarea sănătății umane ’.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: