Primarul Londrei face campanie mare pentru a convinge oamenii să circule cu transportul public 

Compania ,,Transport pentru Londra'' a lansat luni cea mai mare campanie de la Jocurile Olimpice din 2012 pentru a încuraja pasagerii să se întoarcă la rețeaua de metrou și autobuze.

Campania „Welcome back London” își propune să le reamintească londonezilor ce au pierdut în ultimele 16 luni pentru a-i încuraja să înceapă să se bucure din nou de orașul lor.

În același timp, primarul Sadiq Khan a cerut oamenilor să se comporte „responsabil” și a emis un memento că măștile faciale rămân obligatorii pe toate serviciile trasnportului public în comun.

Campania, care include o reclamă TV și o campanie de afișe, adaptează ecranele de la metrou și panourile de destinație din partea din față a autobuzelor pentru a evidenția motivele pentru explorarea orașului, de la o întâlnire la cină și cumpărături până la nopțile la teatru.

Brixton devine „Going Out Out”, Shepherd’s Bush - acasă la Westfield - devine „Retail Therapy”, Leicester Square este „Opening Night” și Hyde Park Corner este „Here Comes The Summer”.

Primarul Khan, care a vizitat luni stația Bond Street și magazinul John Lewis de pe Oxford Street, a declarat: „Redeschiderea completă de astăzi a locurilor de cultură, ospitalitate și economie nocturnă a capitalei este un pas important, dar îi îndemn pe toți londonezii și turiștii să se distreze cu atenție și responsabil.

Compania ,,Transport pentru Londra'' a lansat luni cea mai mare campanie de la Jocurile Olimpice din 2012 pentru a încuraja pasagerii să se întoarcă la rețeaua de metrou și autobuze.

Campania „Welcome back London” își propune să le reamintească londonezilor ce au pierdut în ultimele 16 luni pentru a-i încuraja să înceapă să se bucure din nou de orașul lor.

În același timp, primarul Sadiq Khan a cerut oamenilor să se comporte „responsabil” și a emis un memento că măștile faciale rămân obligatorii pe toate serviciile trasnportului public în comun.

Campania, care include o reclamă TV și o campanie de afișe, adaptează ecranele de la metrou și panourile de destinație din partea din față a autobuzelor pentru a evidenția motivele pentru explorarea orașului, de la o întâlnire la cină și cumpărături până la nopțile la teatru.

Brixton devine „Going Out Out”, Shepherd’s Bush - acasă la Westfield - devine „Retail Therapy”, Leicester Square este „Opening Night” și Hyde Park Corner este „Here Comes The Summer”.

Primarul Khan, care a vizitat luni stația Bond Street și magazinul John Lewis de pe Oxford Street, a declarat: „Redeschiderea completă de astăzi a locurilor de cultură, ospitalitate și economie nocturnă a capitalei este un pas important, dar îi îndemn pe toți londonezii și turiștii să se distreze cu atenție și responsabil.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: