Reclama la un brand românesc, spotul publicitar al lunii în UK 

Ultimul clip publicitar al Dacia pentru modelul Sandero, lansat la începutul lui iulie, a fost desemnat reclama auto a lunii în Marea Britanie, potrivit YouGov.co.uk.

Scorul de conștientizare în publicitate al brandului românesc a crescut rapid ,cu aproape 6 puncte, luna trecută în Anglia, acumulând până acum peste 800.000 de vizualizări pe YouTube, asta după ce în iunie a înregistrat un punctaj de 3,6.

Conceptul de conștientizare a mărcii reflectă procentul de consumatori care au văzut un anunț de la un anumit brand în ultimele douăzeci de zile. În cazul Dacia, scorul de conștientizare a trecut de 9 pe 16 iulie și a rămas în acel interval, ajungând la 9,3 pe 27 iulie.

Clipul folosește inițial fotografii dramatice cu două personaje dubioase încărcând un covor rulat în portbagajul vehiculului. Dar tonul reclamei se luminează pe măsură ce o voce anunță: „Nu avem nevoie de ficțiune pentru a lansa Noul Dacio Sandero!”.

Vânzările de mașini din Anglia sunt în plin avânt, după ce au fost lovite în primele luni ale pandemiei. În iunie, s-a înregistrat o creștere de aproape 30% a numărului de înmatriculări de mașini noi în Marea Britanie comparativ cu aceeași lună din 2020.

De altfel, Dacia a ajuns la vânzări de 200.000 de mașini în Marea Britanie, la 8 ani de la lansarea pe această piață. Exemplarul cu numărul 200.000 vândut de marca de la Mioveni în Marea Britanie este un Sandero Stepway în echiparea Prestige și echipat cu motorul TCe 100. Sandero Stepway este cel mai căutat model Dacia din UK și reprezintă circa 60% din totalul vânzărilor Sandero pe această piață.

De asemenea, în primul semestru al acestui an, înmatriculările de autoturisme marca Dacia în Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia) au crescut cu 16,5% în ritm anual până la 181.528 de unităţi, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

La sfârşitul lunii iunie 2021, portofoliul de comenzi al Grupului Renault, din care face parte și Dacia, în Europa este echivalent cu 2,5 luni de vânzări, susţinut de atractivitatea ofertei Renault E-TECH, de vânzările gamei de vehicule utilitare, precum şi de noile modele Dacia Sandero şi Dacia Spring 100% electric.

Ultimul clip publicitar al Dacia pentru modelul Sandero, lansat la începutul lui iulie, a fost desemnat reclama auto a lunii în Marea Britanie, potrivit YouGov.co.uk.

Scorul de conștientizare în publicitate al brandului românesc a crescut rapid ,cu aproape 6 puncte, luna trecută în Anglia, acumulând până acum peste 800.000 de vizualizări pe YouTube, asta după ce în iunie a înregistrat un punctaj de 3,6.

Conceptul de conștientizare a mărcii reflectă procentul de consumatori care au văzut un anunț de la un anumit brand în ultimele douăzeci de zile. În cazul Dacia, scorul de conștientizare a trecut de 9 pe 16 iulie și a rămas în acel interval, ajungând la 9,3 pe 27 iulie.

Clipul folosește inițial fotografii dramatice cu două personaje dubioase încărcând un covor rulat în portbagajul vehiculului. Dar tonul reclamei se luminează pe măsură ce o voce anunță: „Nu avem nevoie de ficțiune pentru a lansa Noul Dacio Sandero!”.

Vânzările de mașini din Anglia sunt în plin avânt, după ce au fost lovite în primele luni ale pandemiei. În iunie, s-a înregistrat o creștere de aproape 30% a numărului de înmatriculări de mașini noi în Marea Britanie comparativ cu aceeași lună din 2020.

De altfel, Dacia a ajuns la vânzări de 200.000 de mașini în Marea Britanie, la 8 ani de la lansarea pe această piață. Exemplarul cu numărul 200.000 vândut de marca de la Mioveni în Marea Britanie este un Sandero Stepway în echiparea Prestige și echipat cu motorul TCe 100. Sandero Stepway este cel mai căutat model Dacia din UK și reprezintă circa 60% din totalul vânzărilor Sandero pe această piață.

De asemenea, în primul semestru al acestui an, înmatriculările de autoturisme marca Dacia în Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia) au crescut cu 16,5% în ritm anual până la 181.528 de unităţi, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

La sfârşitul lunii iunie 2021, portofoliul de comenzi al Grupului Renault, din care face parte și Dacia, în Europa este echivalent cu 2,5 luni de vânzări, susţinut de atractivitatea ofertei Renault E-TECH, de vânzările gamei de vehicule utilitare, precum şi de noile modele Dacia Sandero şi Dacia Spring 100% electric.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: