Sainsbury’s va investi 65 de milioane £ în prețuri pentru a compensa inflația 

Sainsbury’s a declarat că va pompa 65 de milioane de lire sterline în prețurile sale luna viitoare, pe fondul presiunii crescânde asupra bugetelor clienților.

Simon Roberts, directorul executiv al lanțului de supermarketuri, a promis că marca va fi alături de clienții săi „pentru a reduce presiunea financiară cu care se confruntă”.

Cel mai recent angajament privind prețurile – care face parte dintr-un angajament mai larg de investiții de 500 de milioane de lire sterline – vine în timp ce cifrele proaspete ale British Retail Consortium (BRC) dezvăluie că clienții au asistat la o inflație alimentară de 9,3% în august, comparativ cu aceeași lună a anului trecut.

Al doilea lanț de produse alimentare din Marea Britanie a declarat că 60 de milioane de lire sterline din cea mai recentă injecție de numerar vor fi direcționate către prețurile alimentelor în septembrie.

Această sumă va merge în principal către campania Price Lock, care îngheață prețul unei cantități dintre cele mai populare produse ale sale.

Prețurile pentru aproximativ 2.000 de produse alimentare și articole de uz casnic au fost fixate timp de cel puțin opt săptămâni, inclusiv o serie de linii de etichete proprii.

Finanțarea Sainsbury’s a spus că va merge și către campania de potrivire a prețurilor împotriva concurentului Aldi.

Aldi și rivalul său german Lidl au înregistrat o creștere a cererii clienților în ultimele luni, deoarece cumpărătorii lipsiți de numerar au căutat oferte mai bune pentru produse alimentare, în timp ce facturile de energie mari continuă să afecteze cheltuielile gospodăriilor.

Sainsbury’s a spus că va folosi, de asemenea, 5 milioane de lire sterline din ultimul său pachet de investiții pentru a scădea prețurile la operațiunile sale de articole de uz casnic Argos și Habitat.

Sainsbury’s a declarat că va pompa 65 de milioane de lire sterline în prețurile sale luna viitoare, pe fondul presiunii crescânde asupra bugetelor clienților.

Simon Roberts, directorul executiv al lanțului de supermarketuri, a promis că marca va fi alături de clienții săi „pentru a reduce presiunea financiară cu care se confruntă”.

Cel mai recent angajament privind prețurile – care face parte dintr-un angajament mai larg de investiții de 500 de milioane de lire sterline – vine în timp ce cifrele proaspete ale British Retail Consortium (BRC) dezvăluie că clienții au asistat la o inflație alimentară de 9,3% în august, comparativ cu aceeași lună a anului trecut.

Al doilea lanț de produse alimentare din Marea Britanie a declarat că 60 de milioane de lire sterline din cea mai recentă injecție de numerar vor fi direcționate către prețurile alimentelor în septembrie.

Această sumă va merge în principal către campania Price Lock, care îngheață prețul unei cantități dintre cele mai populare produse ale sale.

Prețurile pentru aproximativ 2.000 de produse alimentare și articole de uz casnic au fost fixate timp de cel puțin opt săptămâni, inclusiv o serie de linii de etichete proprii.

Finanțarea Sainsbury’s a spus că va merge și către campania de potrivire a prețurilor împotriva concurentului Aldi.

Aldi și rivalul său german Lidl au înregistrat o creștere a cererii clienților în ultimele luni, deoarece cumpărătorii lipsiți de numerar au căutat oferte mai bune pentru produse alimentare, în timp ce facturile de energie mari continuă să afecteze cheltuielile gospodăriilor.

Sainsbury’s a spus că va folosi, de asemenea, 5 milioane de lire sterline din ultimul său pachet de investiții pentru a scădea prețurile la operațiunile sale de articole de uz casnic Argos și Habitat.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: