Scădere șoc a vânzărilor în magazine 

Vânzările în magazine au scăzut cu 1% în decembrie față de luna anterioară, deoarece oamenii au ieșit la shopping mai rar.

Comercianții cu amănuntul au spus că „consumatorii reduc cheltuielile din cauza prețurilor crescătoare și a preocupărilor legate de accesibilitate”, conform Oficiului pentru Statistică Națională (ONS).

S-a înregistrat o scădere bruscă la magazinele nealimentare, dar și magazinele alimentare au raportat o scădere a vânzărilor.

De asemenea, ONS a revizuit în jos cifrele pentru noiembrie.

Aceștia au spus că volumele vânzărilor au scăzut cu 0,5% în loc de estimarea inițială de o scădere de 0,4%.

Rata creșterii prețurilor, sau inflația, rămâne aproape de maximul din ultimii 40 de ani, în ciuda încetinirii ușoare la 10,5% în decembrie.

În timp ce cantitatea de bunuri și alimente cumpărate a scăzut în decembrie, creșterea prețurilor înseamnă că un număr mare de comercianți cu amănuntul au raportat cifre puternice de vânzări bazate pe valoare în perioada Crăciunului.

ONS a spus că scăderea vânzărilor de alimente în luna decembrie a întărit opinia că oamenii s-au aprovizionat mai devreme pentru Crăciun. În noiembrie, volumul vânzărilor cu amănuntul la magazinele alimentare a crescut cu 1%.

Vânzările în magazine au scăzut cu 1% în decembrie față de luna anterioară, deoarece oamenii au ieșit la shopping mai rar.

Comercianții cu amănuntul au spus că „consumatorii reduc cheltuielile din cauza prețurilor crescătoare și a preocupărilor legate de accesibilitate”, conform Oficiului pentru Statistică Națională (ONS).

S-a înregistrat o scădere bruscă la magazinele nealimentare, dar și magazinele alimentare au raportat o scădere a vânzărilor.

De asemenea, ONS a revizuit în jos cifrele pentru noiembrie.

Aceștia au spus că volumele vânzărilor au scăzut cu 0,5% în loc de estimarea inițială de o scădere de 0,4%.

Rata creșterii prețurilor, sau inflația, rămâne aproape de maximul din ultimii 40 de ani, în ciuda încetinirii ușoare la 10,5% în decembrie.

În timp ce cantitatea de bunuri și alimente cumpărate a scăzut în decembrie, creșterea prețurilor înseamnă că un număr mare de comercianți cu amănuntul au raportat cifre puternice de vânzări bazate pe valoare în perioada Crăciunului.

ONS a spus că scăderea vânzărilor de alimente în luna decembrie a întărit opinia că oamenii s-au aprovizionat mai devreme pentru Crăciun. În noiembrie, volumul vânzărilor cu amănuntul la magazinele alimentare a crescut cu 1%.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: