Stiai ca englezii iti testeaza sinceritatea cu detectorul de minciuni? 

Desi guvernul a renuntat la aceasta tehnologie considerand-o nesigura, mai mult de 20 de consilii ale autoritatiilor locale engleze, folosesc sau doresc sa foloseasca controversatele detectoare de minciuni, pentru a gasi persoanele care solicita beneficii in mod fraudulos.

Prin folosirea detectorului de minciuni, se foloseste de fapt un program care analizeaza nesiguranta, “riscul” vocii (“voice risk analysis-VRA”).

Cu ajutorul acestui program, autoritatiile locale isi dau seama care solicitari par nesigure si suspecte, doar purtand o convorbire cu solicitantul si identificand semnele de stres.

Daca locuiesti singur in Marea Britanie, ai posibilitatea de a cere un discount astfel incat sa platesti doar 75% din impozitul local perceput pentru o familie.

Atentie, autoritatile locale engleze folosesc detectorul de minciuni, pentru a verifica sinceritatea persoanelor care doresc sa beneficieze de acest discount.

Nu se stie cat de eficienta este aceasta metoda, dar este evident ca a contribuit la constientizarea oamenilor privind seriozitatea si responsabilitatea cu care trebuie tratata cererea beneficiilor.

Autoritati locale din orase precum Redcar, Middlesbrough, West Dorset sau Wycombe, au declarat ca sunt convinsi de meritele detectorului de minciuni (VRA), si au in vedere utilizarea acestei metode in viitor.

Pe de alta parte, au existat multe controverse impotriva acestei metode de analiza a vocii. Imediat dupa aparitia pe piata, s-au ridicat multe indoieli in privinta ei.

De asemenea, au existat plangeri din partea unor solicitanti de beneficii care au fost evaluati folosind aceasta tehnica. De exemplu, in South Oxfordshire doi oameni au protestat in anul 2013, dupa ce vocile lor au fost testate cu acest program.

Peter Fleming, presedinte al consiliului de imbunatatire in cadrul Asociatiei Administratiei Locale (LGA), a declarat pentru The Guardian: ”Autoritatile detecteaza fraude comise la cererea de beneficii, in valoare de aproape 200 de milioane de lire in fiecare an. Nimeni nu va fi judecat pentru frauda la cererea beneficiilor, doar pe baza testelor de analiza a vocii. Dar intr-un numar mic de domenii, autoritatiile locale utilizeaza aceast tehnologie ca parte a unei game mai largi de metode, pentru identificarea cazurilor care necesita o analiza mai atenta.”

Desi guvernul a renuntat la aceasta tehnologie considerand-o nesigura, mai mult de 20 de consilii ale autoritatiilor locale engleze, folosesc sau doresc sa foloseasca controversatele detectoare de minciuni, pentru a gasi persoanele care solicita beneficii in mod fraudulos.

Prin folosirea detectorului de minciuni, se foloseste de fapt un program care analizeaza nesiguranta, “riscul” vocii (“voice risk analysis-VRA”).

Cu ajutorul acestui program, autoritatiile locale isi dau seama care solicitari par nesigure si suspecte, doar purtand o convorbire cu solicitantul si identificand semnele de stres.

Daca locuiesti singur in Marea Britanie, ai posibilitatea de a cere un discount astfel incat sa platesti doar 75% din impozitul local perceput pentru o familie.

Atentie, autoritatile locale engleze folosesc detectorul de minciuni, pentru a verifica sinceritatea persoanelor care doresc sa beneficieze de acest discount.

Nu se stie cat de eficienta este aceasta metoda, dar este evident ca a contribuit la constientizarea oamenilor privind seriozitatea si responsabilitatea cu care trebuie tratata cererea beneficiilor.

Autoritati locale din orase precum Redcar, Middlesbrough, West Dorset sau Wycombe, au declarat ca sunt convinsi de meritele detectorului de minciuni (VRA), si au in vedere utilizarea acestei metode in viitor.

Pe de alta parte, au existat multe controverse impotriva acestei metode de analiza a vocii. Imediat dupa aparitia pe piata, s-au ridicat multe indoieli in privinta ei.

De asemenea, au existat plangeri din partea unor solicitanti de beneficii care au fost evaluati folosind aceasta tehnica. De exemplu, in South Oxfordshire doi oameni au protestat in anul 2013, dupa ce vocile lor au fost testate cu acest program.

Peter Fleming, presedinte al consiliului de imbunatatire in cadrul Asociatiei Administratiei Locale (LGA), a declarat pentru The Guardian: ”Autoritatile detecteaza fraude comise la cererea de beneficii, in valoare de aproape 200 de milioane de lire in fiecare an. Nimeni nu va fi judecat pentru frauda la cererea beneficiilor, doar pe baza testelor de analiza a vocii. Dar intr-un numar mic de domenii, autoritatiile locale utilizeaza aceast tehnologie ca parte a unei game mai largi de metode, pentru identificarea cazurilor care necesita o analiza mai atenta.”

 (Comentarii: 2)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: