400.000 de cereri pentru pașapoare în Marea Britanie sunt ,,în așteptare’’ din cauza virusului Corona 

Un număr de peste 400.000 de cereri de pașapoarte sunt întârziate din cauza perturbărilor cauzate de pandemia coronavirusului, arată cifrele.

Ministrul Biroului de Interne, baroana Williams, a declarat că personalul redus pentru a permite distanțarea socială a cauzat ca formularele să dureze mai mult. Cei care aplică ar trebui să aștepte mai mult decât termenul prevăzut de trei săptămâni.

Într-un răspuns parlamentar scris despre întârziere, Baroana Williams a spus că Biroul de pașapoarte HM „continuă să funcționeze la niveluri reduse de personal, astfel încât oamenii săi să poată continua distanțarea socială”. Ea a adăugat: „Prin urmare, este nevoie de mai mult timp decât de obicei pentru a procesa cererile de pașapoarte".

"Ca parte a aranjamentelor sale de urgență, HM Pasaport Office își crește rapid capacitatea de procesare a cererilor de pașaport, în conformitate cu ghidurile de sănătate publică, ceea ce va contribui la asigurarea continuării satisfacerii nevoilor de călătorie ale clienților săi." În 7 iulie, a spus ea, se lucra deja la aproximativ 126.000 de cereri de pașaport - cu 31% mai mari decât în aceeași perioadă a anului trecut. Dacă pașaportul nu ajunge în termen de trei săptămâni de la aplicare, puteți urmări progresul acestuia și primi un e-mail cu starea acestuia.

În prezent, pașapoartele urgente sunt eliberate numai pe motive de compasiune sau pentru călătorii de serviciu, de exemplu, cei care călătoresc în interes de afaceri guvernamentale. Nu există întâlniri față în față din cauza pandemiei, dar oamenii pot apela la linia de consiliere la 0300 222 0000 pentru a primi îndrumări.

Majoritatea polițelor de asigurare de călătorie acoperă doar pașapoartele pierdute, așa că este puțin probabil să puteți solicita costuri de vacanță înapoi la asigurarea de călătorie. MoneySavingExpert.com sfătuiește să solicitați furnizorului  de vacanță să vă reprogrameze vacanța pentru a arăta „toleranță”, deși nu sunt obligați. Sau, dacă ați plătit doar un mic depozit, poate merita să vă anulați calatoria și să nu plătiți soldul rămas dacă nu credeți că pașaportul dvs. va ajunge la timp, conform site-ului.

Un număr de peste 400.000 de cereri de pașapoarte sunt întârziate din cauza perturbărilor cauzate de pandemia coronavirusului, arată cifrele.

Ministrul Biroului de Interne, baroana Williams, a declarat că personalul redus pentru a permite distanțarea socială a cauzat ca formularele să dureze mai mult. Cei care aplică ar trebui să aștepte mai mult decât termenul prevăzut de trei săptămâni.

Într-un răspuns parlamentar scris despre întârziere, Baroana Williams a spus că Biroul de pașapoarte HM „continuă să funcționeze la niveluri reduse de personal, astfel încât oamenii săi să poată continua distanțarea socială”. Ea a adăugat: „Prin urmare, este nevoie de mai mult timp decât de obicei pentru a procesa cererile de pașapoarte".

"Ca parte a aranjamentelor sale de urgență, HM Pasaport Office își crește rapid capacitatea de procesare a cererilor de pașaport, în conformitate cu ghidurile de sănătate publică, ceea ce va contribui la asigurarea continuării satisfacerii nevoilor de călătorie ale clienților săi." În 7 iulie, a spus ea, se lucra deja la aproximativ 126.000 de cereri de pașaport - cu 31% mai mari decât în aceeași perioadă a anului trecut. Dacă pașaportul nu ajunge în termen de trei săptămâni de la aplicare, puteți urmări progresul acestuia și primi un e-mail cu starea acestuia.

În prezent, pașapoartele urgente sunt eliberate numai pe motive de compasiune sau pentru călătorii de serviciu, de exemplu, cei care călătoresc în interes de afaceri guvernamentale. Nu există întâlniri față în față din cauza pandemiei, dar oamenii pot apela la linia de consiliere la 0300 222 0000 pentru a primi îndrumări.

Majoritatea polițelor de asigurare de călătorie acoperă doar pașapoartele pierdute, așa că este puțin probabil să puteți solicita costuri de vacanță înapoi la asigurarea de călătorie. MoneySavingExpert.com sfătuiește să solicitați furnizorului  de vacanță să vă reprogrameze vacanța pentru a arăta „toleranță”, deși nu sunt obligați. Sau, dacă ați plătit doar un mic depozit, poate merita să vă anulați calatoria și să nu plătiți soldul rămas dacă nu credeți că pașaportul dvs. va ajunge la timp, conform site-ului.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: