Efectul „pingdemic” în UK: rafturi goale și benzinării închise 

Autoritățile din Marea Britanie sunt tot mai îngrijorate de așa numitul efect „pingdemic” pe care aplicația recent lansată îl va avea asupra lucrătorilor comerciali. În consecință, mai multe magazine riscă să rămână cu rafturile goale, scrie Reuters.

Acest termen a fost inventat de curând și provine de la alerta pe care Ministerul de Sănătate o trimite pe telefoanele persoanelor care au intrat în contact cu persoanele pozitive la Covid19. În consecință, persoanele care vor primi această alertă vor trebui să se autoizoleze pentru 10 zile. Iar acest lucru conduce la tot mai puțini angajați și distribuitori care să asigure fluxul de marfă.

Unele supermarketuri se confruntă deja cu deficiențe de produse specifice - în principal pentru cele solicitate pe timpul verii - și unele stații de benzină au fost nevoite să închidă după ce aplicația le-a spus angajaților să se izoleze.

Ziarele britanice au scris despre acest fenomen drept „pingdemic” asociindu-l cu rafturile goale ale magazinelor. 

Cu un număr de aproximativ 50 de mii de îmbolnăviri pe zi, sute de persoane au fost sfătuite sau „ping”-uite deja de către Serviciul Național de Sănătate se izoleze pentru 10 zile.

Guvernul a declarat că săptămâna aceasta vor fi înființate locuri de testare prioritare la cele mai mari centre de distribuție a supermarketurilor.

„Pe măsură ce gestionăm acest virus și facem tot ce putem pentru a sparge lanțurile de transmitere comunitară, testarea zilnică a contactului cu lucrătorii din acest sector vital va ajuta la reducerea la minimum a întreruperilor cauzate de creșterea cazurilor în următoarele săptămâni, asigurându-ne în același timp că angajații nu sunt expuși riscului”, a declarat secretarul Sănătății Sajid Javid.

Reprezentanții Sainsbury's (SBRY.L), al doilea mare magazin alimentar din Marea Britanie, au declarat că este posibil ca oamenii să nu poată găsi exact produsul dorit.

"Cantități mari de produse sunt livrate zilnic magazinelor, iar colegii noștri sunt concentrați să le aducă pe rafturi cât de repede pot", a spus un purtător de cuvânt.

Asda, jucătorul nr. 3 al industriei, a declarat că, deși mai mulți angajați au fost obligați să se autoizoleze, nivelul absențelor a rămas mult sub ceea ce a s-a întâmplat anul trecut, când a fost apogeul pandemiei.

Autoritățile din Marea Britanie sunt tot mai îngrijorate de așa numitul efect „pingdemic” pe care aplicația recent lansată îl va avea asupra lucrătorilor comerciali. În consecință, mai multe magazine riscă să rămână cu rafturile goale, scrie Reuters.

Acest termen a fost inventat de curând și provine de la alerta pe care Ministerul de Sănătate o trimite pe telefoanele persoanelor care au intrat în contact cu persoanele pozitive la Covid19. În consecință, persoanele care vor primi această alertă vor trebui să se autoizoleze pentru 10 zile. Iar acest lucru conduce la tot mai puțini angajați și distribuitori care să asigure fluxul de marfă.

Unele supermarketuri se confruntă deja cu deficiențe de produse specifice - în principal pentru cele solicitate pe timpul verii - și unele stații de benzină au fost nevoite să închidă după ce aplicația le-a spus angajaților să se izoleze.

Ziarele britanice au scris despre acest fenomen drept „pingdemic” asociindu-l cu rafturile goale ale magazinelor. 

Cu un număr de aproximativ 50 de mii de îmbolnăviri pe zi, sute de persoane au fost sfătuite sau „ping”-uite deja de către Serviciul Național de Sănătate se izoleze pentru 10 zile.

Guvernul a declarat că săptămâna aceasta vor fi înființate locuri de testare prioritare la cele mai mari centre de distribuție a supermarketurilor.

„Pe măsură ce gestionăm acest virus și facem tot ce putem pentru a sparge lanțurile de transmitere comunitară, testarea zilnică a contactului cu lucrătorii din acest sector vital va ajuta la reducerea la minimum a întreruperilor cauzate de creșterea cazurilor în următoarele săptămâni, asigurându-ne în același timp că angajații nu sunt expuși riscului”, a declarat secretarul Sănătății Sajid Javid.

Reprezentanții Sainsbury's (SBRY.L), al doilea mare magazin alimentar din Marea Britanie, au declarat că este posibil ca oamenii să nu poată găsi exact produsul dorit.

"Cantități mari de produse sunt livrate zilnic magazinelor, iar colegii noștri sunt concentrați să le aducă pe rafturi cât de repede pot", a spus un purtător de cuvânt.

Asda, jucătorul nr. 3 al industriei, a declarat că, deși mai mulți angajați au fost obligați să se autoizoleze, nivelul absențelor a rămas mult sub ceea ce a s-a întâmplat anul trecut, când a fost apogeul pandemiei.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: