Ofcom vrea să introducă pauze de reclamă TV mai lungi și mai frecvente! 

Ofcom a spus că ar putea prelungi timpul și frecvența permisă pentru pauzele de publicitate la televiziunea din Marea Britanie, ca parte a unei revizuiri a regulilor de difuzare.

Autoritatea de reglementare a declarat că va lua în considerare modificarea reglementărilor actuale în materie de publicitate pe fondul dezvoltării pieței, inclusiv a influenței tot mai mari a serviciilor de streaming online.

Radiodifuzorii din Marea Britanie se confruntă cu o concurență tot mai mare din partea giganților streamingului precum Netflix, Amazon Prime Video și Disney+ în ceea ce privește cifrele de vizionare.

Într-un raport care analizează licențele pentru ITV și Channel 5, Ofcom a spus că opțiunea extinsă de divertisment a fost „în general pozitivă” pentru public, dar „a pus presiune asupra radiodifuzorilor, a redus veniturile și le-a îngreunat menținerea ofertei actuale. ”.

Reglementările actuale înseamnă că canalele publice de difuzare sunt limitate la o medie de șapte minute de publicitate pe oră pe parcursul zilei, în timp ce canalelor private li se permite nouă minute pentru publicitate și trei în plus pentru teleshopping.

Pauzele publicitare nu trebuie să depășească trei minute și 50 de secunde, iar în programele care durează între 21 și 44 de minute nu poate fi decât o singură pauză.

Un purtător de cuvânt al Ofcom a spus: „Determinăm o serie de opțiuni, dar înainte de a ne forma orice plan, vom asculta diferite puncte de vedere și vom examina ce spun telespectatorii".

„Trebuie să găsim echilibrul potrivit între protejarea intereselor telespectatorilor și susținerea radiodifuzorilor noștri tradiționali, ceea ce include să îi ajutăm să concureze cu platformele de streaming americane.”

Ofcom a spus că ar putea prelungi timpul și frecvența permisă pentru pauzele de publicitate la televiziunea din Marea Britanie, ca parte a unei revizuiri a regulilor de difuzare.

Autoritatea de reglementare a declarat că va lua în considerare modificarea reglementărilor actuale în materie de publicitate pe fondul dezvoltării pieței, inclusiv a influenței tot mai mari a serviciilor de streaming online.

Radiodifuzorii din Marea Britanie se confruntă cu o concurență tot mai mare din partea giganților streamingului precum Netflix, Amazon Prime Video și Disney+ în ceea ce privește cifrele de vizionare.

Într-un raport care analizează licențele pentru ITV și Channel 5, Ofcom a spus că opțiunea extinsă de divertisment a fost „în general pozitivă” pentru public, dar „a pus presiune asupra radiodifuzorilor, a redus veniturile și le-a îngreunat menținerea ofertei actuale. ”.

Reglementările actuale înseamnă că canalele publice de difuzare sunt limitate la o medie de șapte minute de publicitate pe oră pe parcursul zilei, în timp ce canalelor private li se permite nouă minute pentru publicitate și trei în plus pentru teleshopping.

Pauzele publicitare nu trebuie să depășească trei minute și 50 de secunde, iar în programele care durează între 21 și 44 de minute nu poate fi decât o singură pauză.

Un purtător de cuvânt al Ofcom a spus: „Determinăm o serie de opțiuni, dar înainte de a ne forma orice plan, vom asculta diferite puncte de vedere și vom examina ce spun telespectatorii".

„Trebuie să găsim echilibrul potrivit între protejarea intereselor telespectatorilor și susținerea radiodifuzorilor noștri tradiționali, ceea ce include să îi ajutăm să concureze cu platformele de streaming americane.”

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: