Sadiq Khan va închide mari părți din centrul Londrei pentru a crea cea mai mare zonă fără poluare  

Primarul Londrei Sadiq Khan spune că va crea una dintre cele mai mari zone din lume ale unei capitale în care circulă doar pietonii și cicliștii, închizând  mari bucăți din centrul Londrei pentru autovehicule.

Dl Khan și  Transport for London  au anunțat astăzi programul London Streetspace, care va transforma străzile capitalei ce se vor concentra pe mersul pe jos și ciclism, în timp ce oamenii care se întorc la muncă după izolarea din cauza coronavirusului încearcă să evite transportul public. Primarul Londrei a declarat: ‘ Mulți londonezi au redescoperit bucuria de a merge pe jos sau cu bicileta pe durata acestei izolări și, prin lărgirea rapidă și ieftină a trotuarelor, creând  benzi temporare pentru cicliști și închizând drumuri pentru a pune capăt traficului, vom permite ca alte milioane de oameni să schimbe modul în care se deplasează prin oraș.’

Un purtător de cuvânt al TfL a declarat vineri dupa-amiază:’Lucrăm îndreaproape cu cartierele londoneze pentru a determina detaliile finale ale noii zone pietonale și vom confirma locația exactă a străzile și orarele odată ce acestea vor fi stabilite clar. Printre planurile schemei se află și ‘construcția rapidă a unei rețele strategice de ciclism, folosind materiale temporare’, care va include rute pentru a reduce aglomerarea metroului și a trenurilor.

Unele străzi vor fi schimbate având acces strict pietonal și ciclist, în timp ce altele ar putea permite accesul autobuzelor. Acest plan este pentru străzile cuprinse intre London Bridge și Shoreditch, Euston și Waterloo, precum și Old Street și Holborn. Benzile temporare pentru biciclete de pe Euston Road devin permanente, în timp ce măsuri similare sunt considerate și pentru Park Lane.

Anunțul vine în aceeași zi în care a fost făcută și declarația că va fi introdusă o noua taxă de trafic de 15£ și la câteva zile după ce miniștrii au fost de acord să îi ofere lui Sadiq Khan un pachet de salvare de 1,,6 bilioane de £, cu anumite obligații, pentru a reporni sistemul de transport public londonez.

Șefii serviciului de transport vor să impună închiderea pe perioade de 12 sau 24 de ore a traficului autovehiculelor și redirecționarea autobuzelor de la rutele lor principale inclusiv Cannon Street, Poultry, Lombard Street, Old Broad Street și Threadneedle Street, unde se află Banca Angliei.

Criticii au doborât propunerea spunând că închiderea va face lucrurile și mai grele pentru navetiștii care călătoresc în Londra pentru muncă, mai ales acum că Boris Johmson a sugerat ca oamenii să își folosească mașinile personale, să meargă pe jos sau cu bicicleta către muncă.

Traficul în capitală a crescut cu 2% față de săptămâna trecută, conform TomTom, și crește de la săptămână la săptămână odată cu ridicarea interdicției de călătorie.

În apărarea planului, Catherine McGuinness, șeful poliției pentru Corporation of London, a declarat:’ Chiar și o ușoară creștere a numărului de persoane care folosec mașinile, taxiurile sau alte servicii de transport cu mașina pentru a face naveta poate duce la un nivel inacceptabil de congestie a rețelei de străzi din centrul Londrei.’

Lucrătorii au umplut până la refuz  trenurile și autobuzele odată cu întoarcerea la muncă a milioane de oameni din întreaga țară, pentru prima dată după ce Boris Johnson a ușurat regulile izolării, iar angajații de la metrou au descris condițiile actuale  de călătorie periculoase și au făcut chiar o comparație cu un abator.

Primarul Londrei Sadiq Khan spune că va crea una dintre cele mai mari zone din lume ale unei capitale în care circulă doar pietonii și cicliștii, închizând  mari bucăți din centrul Londrei pentru autovehicule.

Dl Khan și  Transport for London  au anunțat astăzi programul London Streetspace, care va transforma străzile capitalei ce se vor concentra pe mersul pe jos și ciclism, în timp ce oamenii care se întorc la muncă după izolarea din cauza coronavirusului încearcă să evite transportul public. Primarul Londrei a declarat: ‘ Mulți londonezi au redescoperit bucuria de a merge pe jos sau cu bicileta pe durata acestei izolări și, prin lărgirea rapidă și ieftină a trotuarelor, creând  benzi temporare pentru cicliști și închizând drumuri pentru a pune capăt traficului, vom permite ca alte milioane de oameni să schimbe modul în care se deplasează prin oraș.’

Un purtător de cuvânt al TfL a declarat vineri dupa-amiază:’Lucrăm îndreaproape cu cartierele londoneze pentru a determina detaliile finale ale noii zone pietonale și vom confirma locația exactă a străzile și orarele odată ce acestea vor fi stabilite clar. Printre planurile schemei se află și ‘construcția rapidă a unei rețele strategice de ciclism, folosind materiale temporare’, care va include rute pentru a reduce aglomerarea metroului și a trenurilor.

Unele străzi vor fi schimbate având acces strict pietonal și ciclist, în timp ce altele ar putea permite accesul autobuzelor. Acest plan este pentru străzile cuprinse intre London Bridge și Shoreditch, Euston și Waterloo, precum și Old Street și Holborn. Benzile temporare pentru biciclete de pe Euston Road devin permanente, în timp ce măsuri similare sunt considerate și pentru Park Lane.

Anunțul vine în aceeași zi în care a fost făcută și declarația că va fi introdusă o noua taxă de trafic de 15£ și la câteva zile după ce miniștrii au fost de acord să îi ofere lui Sadiq Khan un pachet de salvare de 1,,6 bilioane de £, cu anumite obligații, pentru a reporni sistemul de transport public londonez.

Șefii serviciului de transport vor să impună închiderea pe perioade de 12 sau 24 de ore a traficului autovehiculelor și redirecționarea autobuzelor de la rutele lor principale inclusiv Cannon Street, Poultry, Lombard Street, Old Broad Street și Threadneedle Street, unde se află Banca Angliei.

Criticii au doborât propunerea spunând că închiderea va face lucrurile și mai grele pentru navetiștii care călătoresc în Londra pentru muncă, mai ales acum că Boris Johmson a sugerat ca oamenii să își folosească mașinile personale, să meargă pe jos sau cu bicicleta către muncă.

Traficul în capitală a crescut cu 2% față de săptămâna trecută, conform TomTom, și crește de la săptămână la săptămână odată cu ridicarea interdicției de călătorie.

În apărarea planului, Catherine McGuinness, șeful poliției pentru Corporation of London, a declarat:’ Chiar și o ușoară creștere a numărului de persoane care folosec mașinile, taxiurile sau alte servicii de transport cu mașina pentru a face naveta poate duce la un nivel inacceptabil de congestie a rețelei de străzi din centrul Londrei.’

Lucrătorii au umplut până la refuz  trenurile și autobuzele odată cu întoarcerea la muncă a milioane de oameni din întreaga țară, pentru prima dată după ce Boris Johnson a ușurat regulile izolării, iar angajații de la metrou au descris condițiile actuale  de călătorie periculoase și au făcut chiar o comparație cu un abator.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: