Urmează creșteri mari ale taxelor pentru transportul public din Londra 

Pasagerii de metrou și autobuze vor plăti o sumă record în taxe anuale de 6 miliarde £ pentru Transport for London, conform noilor sale planuri pentru a se redresa complet, a fost dezvăluit.

Șeful financiar al TfL se așteaptă ca venitul din taxe să crească cu 1.7£ miliarde sau un procent de 40% în următorii trei ani și jumătate, crescut în mare parte de către un flux mai mare de pasageri și pe altă parte de creșterile anuale de prețuri.

Guvernul, conform ultimei înțelegeri de ajutorare a TfL din August, se așteaptă ca tace TfL să crească cel puțin cu 4% în Martie următor, în concordanță cu taxele căilor ferate naționale, și cu aceeași sumă din nou în Ianuarie sau Martie 2024.

În anii financiar 2024/25 și 2025/26, previziunile TfL sunt pentru o creștere de un procent peste rata de dobândă RPI – deși primarul Sadiq Khan are ultimul cuvânt asupra revizuirilor anuale ale taxelor și poate stabili propriile cifre.

Proiecțiile de taxe în valoare de 6 miliarde £ sunt stabilite în noul plan de afaceri al TfL, care subliniază cheltuielile și veniturile așteptate până în 2025/26.

Planul de afaceri, primul din 2019 până acum, caută să poziționeze TfL în postura de ‘puls verde al Londrei’ prin prioritizarea schemelor pentru îmbunătățirea mediului și reducerea poluării.

Extinderea zonei ULEZ până la hotarul Greater London până în luna August următoare se așteaptă să genereze un venit de 200 milioane £ în primele 12 luni.

Totuși, acesta este așteptat să scadă brusc în anii ce urmează pentru că șoferii trec la autovehicule mai noi pentru a evita taxa de 12,50£.

În jur de 150 milioane £ pe an vor fi cheltuiți pe schemele pietonale și de ciclism, cu scopul de a reduce dependența de mașină și a crește proporția de călătorii pe jos, pe bicicletă sau făcute cu transportul public  de la 62% la 68% până la finalul deceniului.

Planul de afaceri ia în considerare recuperarea completă a TfL pe durata anului 2023/24, dar mai cere totuși guvernului ajutor pentru proiectele mari precum extinderea liniei Bakerloo. Împrumuturile TfL sunt așteptate să crească până la 14 miliarde £.

Pasagerii de metrou și autobuze vor plăti o sumă record în taxe anuale de 6 miliarde £ pentru Transport for London, conform noilor sale planuri pentru a se redresa complet, a fost dezvăluit.

Șeful financiar al TfL se așteaptă ca venitul din taxe să crească cu 1.7£ miliarde sau un procent de 40% în următorii trei ani și jumătate, crescut în mare parte de către un flux mai mare de pasageri și pe altă parte de creșterile anuale de prețuri.

Guvernul, conform ultimei înțelegeri de ajutorare a TfL din August, se așteaptă ca tace TfL să crească cel puțin cu 4% în Martie următor, în concordanță cu taxele căilor ferate naționale, și cu aceeași sumă din nou în Ianuarie sau Martie 2024.

În anii financiar 2024/25 și 2025/26, previziunile TfL sunt pentru o creștere de un procent peste rata de dobândă RPI – deși primarul Sadiq Khan are ultimul cuvânt asupra revizuirilor anuale ale taxelor și poate stabili propriile cifre.

Proiecțiile de taxe în valoare de 6 miliarde £ sunt stabilite în noul plan de afaceri al TfL, care subliniază cheltuielile și veniturile așteptate până în 2025/26.

Planul de afaceri, primul din 2019 până acum, caută să poziționeze TfL în postura de ‘puls verde al Londrei’ prin prioritizarea schemelor pentru îmbunătățirea mediului și reducerea poluării.

Extinderea zonei ULEZ până la hotarul Greater London până în luna August următoare se așteaptă să genereze un venit de 200 milioane £ în primele 12 luni.

Totuși, acesta este așteptat să scadă brusc în anii ce urmează pentru că șoferii trec la autovehicule mai noi pentru a evita taxa de 12,50£.

În jur de 150 milioane £ pe an vor fi cheltuiți pe schemele pietonale și de ciclism, cu scopul de a reduce dependența de mașină și a crește proporția de călătorii pe jos, pe bicicletă sau făcute cu transportul public  de la 62% la 68% până la finalul deceniului.

Planul de afaceri ia în considerare recuperarea completă a TfL pe durata anului 2023/24, dar mai cere totuși guvernului ajutor pentru proiectele mari precum extinderea liniei Bakerloo. Împrumuturile TfL sunt așteptate să crească până la 14 miliarde £.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: