Tesco va scoate termenele recomandate de consum la 30 de produse proprii 

Tesco urmează să scoată ‘datele recomandate de consum’ pentru 30 dintre produsele din propriul brand, într-o încercare de a stopa risipa de mâncare.

Gigantul supermarket va scoate datele – care sfătuiesc clienții să consume alimentele înainte de o dată specifică – de pe toate produsele de iaurt ale propriului brand.

Schimbările vor fi făcută la Greek Style Yogurt al lanțului, produsele Creamfields Berry Medley Low Fat Yogurt și Finest Lemon Curd Yogurt.

Totuși, produsele vor avea în continuare o etichetă care va avea recomandarea ‘best before’.

Tesco a spus că eliminarea ‘termenelor recomandate’ (use by date) va preveni aruncarea mâncărurilor perfect comestibile permițându-le clienților să își folosească propria judecată când vine vorba de consumarea unui produs.

Decizia lanțului vine după ce date recente de la un studiu pentru prevenirea risipei de mâncare al grupului Wrap au dezvăluit că clienții din Marea Britanie au risipit o cantitate colosală de 54,000 de tone de iaurt anual, echivalentul a 9% din totalul achizițiilor.

Tesco a mai făcut o mișcare similară în 2018 prin scoaterea termenelor recomandate la 170 de produse din fructe și legume într-un efort anterior de a descuraja risipa de mâncare.

Asta a dus la scoaterea etichetelor de pe produse precum cartofi, roșii, mere, cepe, lămâi și alte fructe citrice.

Decizia luată de Tesco de a scoate ‘termenele recomandate’ de pe iaurturi este în concordanță cu alte supermarketuri majore din UK.

Sainsbury's, Asda și Co-Op toate au scos termenele recomandate de pe produsele cu iaurt anul trecut.

În Marea Britanie, termenul ‘best before’ servește drept un ghid pentru calitate, gust și prospețime și este adăugat de producător.

Termenele recomandate nu trebuie să fie confundate cu cele de expirare- ‘use by’ date, cele două fiind complet diferite.

‘Am luat decizia de a scoate datele recomandate de pe iaurturi acolo unde se poate în siguranță, după o testare extinsă care a dezvăluit că aciditatea produsului acționează ca un conservator natural, a susținut Amy Walker, managerul tehnic la Tesco pentru lactate, conform The Sun.

‘Totuși, consumatorii ar trebui să își folosească mereu propria judecată pentru a determina dacă calitatea unui produs este acceptabilă.’

‘Aceste linii reprezintă o proporție semnificativă din iaurturile brandului nostru și sperăm să realizăm schimbarea de acum și până la finalul lunii Iunie.’

Tesco urmează să scoată ‘datele recomandate de consum’ pentru 30 dintre produsele din propriul brand, într-o încercare de a stopa risipa de mâncare.

Gigantul supermarket va scoate datele – care sfătuiesc clienții să consume alimentele înainte de o dată specifică – de pe toate produsele de iaurt ale propriului brand.

Schimbările vor fi făcută la Greek Style Yogurt al lanțului, produsele Creamfields Berry Medley Low Fat Yogurt și Finest Lemon Curd Yogurt.

Totuși, produsele vor avea în continuare o etichetă care va avea recomandarea ‘best before’.

Tesco a spus că eliminarea ‘termenelor recomandate’ (use by date) va preveni aruncarea mâncărurilor perfect comestibile permițându-le clienților să își folosească propria judecată când vine vorba de consumarea unui produs.

Decizia lanțului vine după ce date recente de la un studiu pentru prevenirea risipei de mâncare al grupului Wrap au dezvăluit că clienții din Marea Britanie au risipit o cantitate colosală de 54,000 de tone de iaurt anual, echivalentul a 9% din totalul achizițiilor.

Tesco a mai făcut o mișcare similară în 2018 prin scoaterea termenelor recomandate la 170 de produse din fructe și legume într-un efort anterior de a descuraja risipa de mâncare.

Asta a dus la scoaterea etichetelor de pe produse precum cartofi, roșii, mere, cepe, lămâi și alte fructe citrice.

Decizia luată de Tesco de a scoate ‘termenele recomandate’ de pe iaurturi este în concordanță cu alte supermarketuri majore din UK.

Sainsbury's, Asda și Co-Op toate au scos termenele recomandate de pe produsele cu iaurt anul trecut.

În Marea Britanie, termenul ‘best before’ servește drept un ghid pentru calitate, gust și prospețime și este adăugat de producător.

Termenele recomandate nu trebuie să fie confundate cu cele de expirare- ‘use by’ date, cele două fiind complet diferite.

‘Am luat decizia de a scoate datele recomandate de pe iaurturi acolo unde se poate în siguranță, după o testare extinsă care a dezvăluit că aciditatea produsului acționează ca un conservator natural, a susținut Amy Walker, managerul tehnic la Tesco pentru lactate, conform The Sun.

‘Totuși, consumatorii ar trebui să își folosească mereu propria judecată pentru a determina dacă calitatea unui produs este acceptabilă.’

‘Aceste linii reprezintă o proporție semnificativă din iaurturile brandului nostru și sperăm să realizăm schimbarea de acum și până la finalul lunii Iunie.’

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: