Un român cu studii în Marea Britanie revine la conducerea Dacia 

Mihai Bordeanu a fost numit de la 1 ianuarie în funcția de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania de la 1 februarie.

Schimbarea vine în urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de businee – Renaul, Dacia & Lada, Alpine și New Mobility.

Până în prezent, cei mai mulți dintre executivii Renault din România erau ulterior promovați pe funcții mai înalte în cadrul diviziei din Rusia.

Mihai Bordeanu are 22 de ani de experiență în marketing, comerț și afaceri în companii auto și FMCG. În 2006, s-a alăturat echipei Toyota din România, unde a deținut rolurile de director de marketing, director comercial și director al mărcii Lexus pentru divizia din Balcani. În 2010 a preluat funcția de director de marketing la Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia și Renault. În 2014 a fost numit director de marketing al Groupe Renault pentru piețele din Regatul Unit, Irlanda, Cipru și Malta („Teritoriul de Nord”) și, din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit vicepreședinte Marketing Dacia.

Mihai a absolvit Facultatea de Cibernetică la Academia de Studii Economice din București și a urmat programe de management general în organizații specializate, precum London Business School și CEDEP (INSEAD).

„Revin în România după un itinerariu profesional în ţări în care marca Dacia a convins clienţi cu profiluri şi standarde diferite, precum Franţa şi Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste pieţe, ci în cele 44 de ţări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simţit profund şi pe care orice român îl are când vede maşini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înţelegerea exigenţelor clienţilor, modul în care ne-am adresat pe fiecare piaţă au contribuit, de la an la an, la recunoaşterea internaţională a acestei mărci emblematice pentru România.

"Mă alătur echipelor care au reuşit aceste transformări progresive pentru o companie şi o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoţională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, şi este un reper strategic pentru industrie şi economie. Vremurile actuale necesită noi transformări şi noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această reţetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, a declarat Mihai Bordeanu.

Mihai Bordeanu a fost numit de la 1 ianuarie în funcția de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania de la 1 februarie.

Schimbarea vine în urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de businee – Renaul, Dacia & Lada, Alpine și New Mobility.

Până în prezent, cei mai mulți dintre executivii Renault din România erau ulterior promovați pe funcții mai înalte în cadrul diviziei din Rusia.

Mihai Bordeanu are 22 de ani de experiență în marketing, comerț și afaceri în companii auto și FMCG. În 2006, s-a alăturat echipei Toyota din România, unde a deținut rolurile de director de marketing, director comercial și director al mărcii Lexus pentru divizia din Balcani. În 2010 a preluat funcția de director de marketing la Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia și Renault. În 2014 a fost numit director de marketing al Groupe Renault pentru piețele din Regatul Unit, Irlanda, Cipru și Malta („Teritoriul de Nord”) și, din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit vicepreședinte Marketing Dacia.

Mihai a absolvit Facultatea de Cibernetică la Academia de Studii Economice din București și a urmat programe de management general în organizații specializate, precum London Business School și CEDEP (INSEAD).

„Revin în România după un itinerariu profesional în ţări în care marca Dacia a convins clienţi cu profiluri şi standarde diferite, precum Franţa şi Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste pieţe, ci în cele 44 de ţări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simţit profund şi pe care orice român îl are când vede maşini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înţelegerea exigenţelor clienţilor, modul în care ne-am adresat pe fiecare piaţă au contribuit, de la an la an, la recunoaşterea internaţională a acestei mărci emblematice pentru România.

"Mă alătur echipelor care au reuşit aceste transformări progresive pentru o companie şi o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoţională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, şi este un reper strategic pentru industrie şi economie. Vremurile actuale necesită noi transformări şi noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această reţetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, a declarat Mihai Bordeanu.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: